martes, 16 de julio de 2013

Debate de totalidade do Proxecto de Lei Orgánica para la mellora da calidade educativa

Hoxe, na sé do Senado - por obras no Congreso - celebramos o debate de totalidade do Proxecto de Lei Orgánica para a mellora da calidade educativa, unha iniciativa do Goberno, defendida polo ministro de Educación, José Ignacio Wert.


No debate, en nome do Grupo Popular no Congreso, interveu a deputada burgalesa Sandra Moneo, que apostou por dotar ao sistema educativo da suficiente flexibilidade para convertelo nunha rede de oportunidades para todos.


Neste sentido, reprochou aos socialistas que non crean “nas segundas oportunidades”, á vez que asegurou que o PP defendeu, defende e defenderá sempre a necesaria mellora do sistema educativo español.

Recordou que “a formación que proporcionamos aos nosos alumnos é o maior patrimonio que temos como nación”.


Por iso, subliñou que “lograr dunha vez por todas unha educación da máxima calidade ten que ser un obxectivo prioritario”.


Tamén indicou que “a última década foi unha oportunidade perdida para o sistema educativo español e para cantos dependen de el”. Neste sentido, sinalou que aos profesores “negóuselles sistemáticamente a posibilidade de desenvolver as súas capacidades e háselles hurtado a autoridade que representan no aula”.

Igualmente, referiuse ás familias, de quen dixo que “permanentemente foi cuestionado o dereito a elixir a educación e o centro educativo que queren para os seus fillos, cando a liberdade de ensino constitúe un dos alicerces fundamentais do modelo constitucional”.


“Non entendemos o rexeitamento que a liberdade xera no principal partido da oposición, porque a liberdade de ensino non só é un principio constitucional, é tamén garantía de calidade e sen liberdade non haberá calidade”, subliñou.


En opinión de Moneo, a “obsesiva desconfianza” do PSOE só pode esconder “unha visión cohibida da educación española”, á vez que lle acusou de querer impoñer “non só o seu modelo educativo, senón a máxima uniformidade na aplicación do mesmo”.


“Fai máis de vinte anos entraron na perversa espiral do modelo comprensivo e son incapaces de desprenderse totalmente del. Creen que a única obrigación do Estado é garantir a escolarización do alumno dos seis aos dezaseis anos e non lles preocupa o que ocorra dentro do proceso nin moito menos o resultado final”, engadiu.


Así mesmo, a portavoz de Educación do PP sinalou que o modelo LOGSE-LOE “desterróu das aulas a cultura do esforzo e a esixencia persoal e agora opóñense a calquera tipo de iniciativa que permita maior autonomía de xestión e decisión na oferta educativa porque suporá a confirmación de que o noso sistema educativo está vivo, máis vivo que nunca e que tan só precisa que lle rompan as cadeas que lle atan a un modelo anticuado e anquilosado”.


Moneo recordou que “España necesita mellorar en calidade e hai elementos do Proxecto de Lei cuxa eficacia está altamente contrastada”.

Neste sentido, destacou que as avaliacións como elementos que permiten un cambio na metodoloxía e na estrutura da aprendizaxe


Unha vez que rexeitadas, con 149 votos a favor e 179 en contra, as once enmendas de devolución presentadas a esta iniciativa do Goberno, esta continúa a tramitación parlamentaria.

Si desexa comentar esta entrada, pode escribir un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta. Grazas