Onte estiven no recinto feiral de Madrid, visitando a "Feira Internacional do Turismo, Fitur 2014".
Primeiro estiven acompañando á ministra de Fomento, Ana Pastor, na visita ao stand das empresas do Grupo Fomento: Renfe, ADIF, AENA e Portos do Estado.
Empresas que nun país de referencia turística como é España, son clave para asegurar a movilidade dos turistas nacionais e internacionais.
No stand de Renfe asistimos á presentación da nova aplicación móbil Renfe Ticket para a xestión de compras e cambios de billetes de todos os seus servizos de Alta Velocidade, Longa e Media Distancia.
A aplicación responde ao interese de Renfe por facilitar aos seus clientes novos servizos propios da era dixital ante o notable crecemento de dispositivos móbiles e o tráfico que rexistran cara a renfe.com, que xa supera o 32% das visitas totais. En 2013 as visitas á web a través destes terminais (tabletas e smartphones) creceron un 95%.
A empresa continúa crecendo na súa distribución dixital a través de renfe.com, cuxas vendas creceron un 36% en 2013 ata alcanzar os 15,5 millóns de billetes de AVE, Longa e Media Distancia, máis do 41% do total. A web consolídase como o primeiro portal de Transporte e o cuarto na categoría de Viaxes logo de superar as 121 millóns de visitas durante o pasado ano.
En declaracións aos medios, a ministra resaltou os resultados positivos das empresas como no caso do Grupo Aena, que pechou 2013 con récord de visitantes internacionais chegados a España, un total de 130 millóns. No caso de Portos do Estado, no ano 2013 obtivo un beneficio neto de 250.000.000 de euros. Destacou tamén o crecemento da demanda dos ferrocarrís, tanto en longa distancia como na alta velocidade. “Isto foi posible grazas a unha política tarifaria que fixo que moitas persoas incorpórense ao ferrocarril”, engadiu.
Así mesmo, indicou que as empresas do Grupo Fomento aproveitan a súa presenza na feira para facer acordos con outras empresas e outros países, así como para poñer en marcha novas iniciativas e dalas a coñecer.
Finalizada esta visita dirixímosnos ao stand de Galicia, onde o presidente da Deputación de Ourense, Manuel Baltar; a ministra de Fomento, Ana Pastor, e a directora da Axencia Turismo de Galicia, Nava Castro, visitaron o espazo da provincia de Ourense e afirmaron que ámbalas dúas institucións colaborarán conxuntamente para potenciar as rutas turísticas en tren pola provincia de Ourense así como as estacións de trens, co obxectivo de atraer turismo e promover as rutas e visitas de ámbito cultural, histórico e enolóxico pola provincia de Ourense.
A campaña denominada
"Galicia a todo tren" inclúe na provincia de Ourense unha serie de
programas que se desenvolverán ao longo do ano 2014, dentro do convenio marco
asinado entre a Axencia Turismo de Galicia e Renfe en colaboración co Inorde,
que contemplan: rutas de trens turísticos dun día, Rail Pass, Peregrinación de
Asís a Compostela, Train and Breakfast Camino de santiago e Al-Andalus.
Polo que atinxe á
provincia de Ourense haberá cinco "Trens turísticos do viño" con
rutas referidas aos viños de Monterrei, Ribeira Sacra, Ribeiro e Valdeorras.
Estas rutas inclúen traxectos en ferrocarril, traslados en autocar e diversas
visitas programadas, ademais de contar con menús concertados con importantes
descontos nas distintas poboacións que se visitan nos percorridos turísticos.
Outra modalidade
que inclúe o programa son pack de fin de semana que combina rutas de trens
turísticos dun día con noite de hote, tendo como cidades de pernoctación
Ourense, Santiago e A Coruña. Ademais, en Ourense a oferta hotelera inclúe a
opción termal con vista a balnearios para realizar tratamentos termais.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta.