Hoxe publícase no Boletín Oficial do Estado, a
Resolución da Secretaría de Estado de Infraestructuras de 3 de marzo de 2014
pola que se aproba o expediente de información pública e audiencia e o estudo
informativo do “Proxecto de Integración Urbana e Acondicionamiento da Rede
Ferroviaria de Ourense”, propoñendo como solución a desenvolver nos proxectos
constructivos a alternativa 2 coas modificacións definidas no propio expediente
a raíz das alegacións recibidas, e coas seguintes adecuacións:
- No tramo Taboadela-Seixalbo, optimizarase o trazado para pasar sobre o río Mesón de Calvos.
- No tramo Seixalbo-Ourense, se implantará exclusivamente unha plataforma de vía dobre, cunha via de ancho UIC e outra de ancho mixto.
Ademais na Resolución dise que a redacción e aprobación dos proxectos constructivos e a execución das obras corresponderá a ADIF-Alta Velocidade.
Tamén se destaca polo Ministerio que xa se iniciou a tramitación ambiental da optimización do trazado do tramo Taboadela-Seixalbo, co envío ao Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio ambiente do correspondente Documento ambiental, para a avaliación de impacto ambiental simplificada conforme ao establecido na Lei 21/2013 de avaliación ambiental.
- No tramo Taboadela-Seixalbo, optimizarase o trazado para pasar sobre o río Mesón de Calvos.
- No tramo Seixalbo-Ourense, se implantará exclusivamente unha plataforma de vía dobre, cunha via de ancho UIC e outra de ancho mixto.
Ademais na Resolución dise que a redacción e aprobación dos proxectos constructivos e a execución das obras corresponderá a ADIF-Alta Velocidade.
Tamén se destaca polo Ministerio que xa se iniciou a tramitación ambiental da optimización do trazado do tramo Taboadela-Seixalbo, co envío ao Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio ambiente do correspondente Documento ambiental, para a avaliación de impacto ambiental simplificada conforme ao establecido na Lei 21/2013 de avaliación ambiental.
Esta Resolución confirma o expresado o 19 de abril
de 2013 por Ana Pastor: a variante entre Taboadela e Ourense, é a solución máis
adecuada para a chegada da alta velocidade e que a súa tramitación avanza
decididamente.
Ao tempo quero recordar que, trabállase co obxectivo
de finalizar as obras en 2018, permitindo a conexión en alta velocidade entre o
centro da meseta e o Noroeste peninsular.
. Que, para iso entre 2012 e 2013 o Goberno do PP licitou obras e materiais por un importe duns 928 M€. Ademais, nestes dous anos de legislatura, adxudicáronse investimentos por un importe de máis de 1.933 M€.
. Que, para iso entre 2012 e 2013 o Goberno do PP licitou obras e materiais por un importe duns 928 M€. Ademais, nestes dous anos de legislatura, adxudicáronse investimentos por un importe de máis de 1.933 M€.
. Que, entre 2012 e 2013 executouse obra por 1.090 M€, e nos orzamentos de 2014 consignáronse 876,6 Me, dos que 572,2 M€ son en Galicia. Cifras moi similares ao investimento do 2013, o que demostra o compromiso do goberno do PP con que a alta velocidade chegue a Galicia.
. Que, entre os anos 2012 e 2013 investíronse na liña a Galicia un total de 1.090 M€, o que supón máis de 2 veces (2,26) o investido anteriormente a decembro de 2011 (que foron 483 M€).
. Que, estes investimentos son os que, por exemplo, permiten que os últimos 22
quilómetros entre Porto e Taboadela superen xa o 85% de execución.
. Que, estámolo conseguindo traballando co máximo esforzo, por iso están todos
os túneles coa excavación iniciada desde todas as frontes posibles. En concreto
nos túneles da Canda e O Espiño estase traballando en 4 frontes ao haberse
concluído xa as galerías de ataque intermedio. No túnel de Bolaños (tramo
Vilariño-Campobecerros) xa comezou a traballar a tuneladora.
. Que, dentro das últimas actuacións destacadas no
AVE a Galicia está a licitación do contrato de control de tráfico, seguridade e
telecomunicacions entre Olmedo e Ourense, que foi publicado no BOE o pasado 14
de marzo de 2014. O importe total da licitación ascende a 640,8 M€.
. Que, nos PGE-2014 o Corredor Noroeste de Alta Velocidade é o primeiro corredor en volume de investimento (1.077 M€), dos que 876,6 M€ son para o Ave a Galicia, dos que 572,2 son en Galicia (Estas cifras inclúen os proxectos Ourense-Vigo por Cerdedo)
http://www.farodevigo.es/portada-ourense/2014/04/12/tramo-ferroviario-seixalbo-ourense-tendra/1004282.html?utm_medium=rss
http://www.laregion.es/articulo/ourense/fomento-confirma-opcion-variante-exterior-ave-ciudad/20140412070102457354.html
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/galicia/2014/04/12/fomento-aprueba-ultimo-estudio-informativo-ave-galicia/0003_201404G12P8993.htm
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta.