Hoxe trala reunión diaria a primeira hora da mañá do
Comité de Campaña do PPOU, na sede do PP de Ourense mantivemos unha reunión
unha reunión de cargos públicos (institucionais e políticos) para planificar o
desenvolvemento da campaña das Eleccións Europeas que hoxe alcanza a súa
segunda xornada.
Neste encontro, presidido por Manuel Baltar púxose de manifesto que nestes 15 días de campaña, o Partido Popular de Ourense desenvolverá máis de 200 actos electorais distribuidos por toda a xeografía provincial. Ademáis, nun exercicio de transparencia, o PP de Ourense cuantifica en 25.000€ o custe total que suporá para o partido a presente campaña electoral. Ademáis, o obxectivo marcado polos populares ourensáns é superar o 50% de apoio do electorado da provincia o próximo 25 de maio.
No tocante aos materiais que se utilizan durante este proceso -non incluídos no cómputo de gasto total-, aparte do "mailing" e das papeletas e sobres de votación (250.000 de cada), en publicidade exterior os populares disponen de un "Roll Up", 15 vallas, 25 velas, 36 mobiliario urbano, 75 farolas, 150 pancartas, 3.000 carteis do candidato Miguel Arias Cañete e outros 3.000 carteis animando a votar ao Partido Popular.
Como sinalóu o coordinador de campaña do PPOU, Jorge Pumar, "nestes 15 días faremos máis con menos. Teremos un reforzo específico na cidade, como si de unhas eleccións municipais se tratase. Esta é unha campaña transparente e austera, onde suplimos a falta de medios con ideas e coa cercanía coa xente".
Neste encontro, presidido por Manuel Baltar púxose de manifesto que nestes 15 días de campaña, o Partido Popular de Ourense desenvolverá máis de 200 actos electorais distribuidos por toda a xeografía provincial. Ademáis, nun exercicio de transparencia, o PP de Ourense cuantifica en 25.000€ o custe total que suporá para o partido a presente campaña electoral. Ademáis, o obxectivo marcado polos populares ourensáns é superar o 50% de apoio do electorado da provincia o próximo 25 de maio.
No tocante aos materiais que se utilizan durante este proceso -non incluídos no cómputo de gasto total-, aparte do "mailing" e das papeletas e sobres de votación (250.000 de cada), en publicidade exterior os populares disponen de un "Roll Up", 15 vallas, 25 velas, 36 mobiliario urbano, 75 farolas, 150 pancartas, 3.000 carteis do candidato Miguel Arias Cañete e outros 3.000 carteis animando a votar ao Partido Popular.
Como sinalóu o coordinador de campaña do PPOU, Jorge Pumar, "nestes 15 días faremos máis con menos. Teremos un reforzo específico na cidade, como si de unhas eleccións municipais se tratase. Esta é unha campaña transparente e austera, onde suplimos a falta de medios con ideas e coa cercanía coa xente".
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta.