Asisto esta mañá á inauguración das obras de ampliación e remodelación da terminal do aeroporto de Peinador.
Logo dunha visita as instalacións tivo lugar unha rolda de intervencións.
O conselleiro de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, Agustín Hernández, valorou a actuación conxunta da Xunta e a Administración Central, que posibilita a concentración dos investimentos máis importantes que nunca tivo esta cidade.
Así, puxo como exemplo as infraestructuras viarias, como a ampliación de Rande; as ferroviarias, como a nova estación e o eixe atlántico; as de saneamiento, como a nova depuradora; e as sanitarias, como o novo hospital metropolitano de Vigo.
Todas elas, sumadas á ampliación do edificio terminal de Peinador, suman máis de 880 millóns. Ante isto, Afustin Hernández destaco o valor da cooperación local, autonómica e central.
O alcalde de Vigo, Abel Caballero, agradeceu tanto a Ana Pastor como ao seu predecesor, José Blanco, o traballo realizado nesta obra de ampliación que se iniciou en outubro de 2010.
A ministra Ana Pastor na súa intervención resaltou a importancia que a reforma do aeroporto, obra do arquitecto César Portela, supoñerá en canto ao impulso definitivo da economía de Vigo.
A ministra destacou que o edificio terminal do aeroporto de Vigo gañou espazo e calidade, pasando de ocupar 8.700 metros cadrados a 22.000.
Acabadas as obras e posta en servizo a zona central do edificio, púxose en marcha a cuarta fase, na
que se levaron a cabo traballos no resto
de mostradores de facturación e nas novas
portas de embarque, e cuxa finalización deu paso á última fase de
remodelación na recolleita de equipaxes.
A renovación e modernización do Aeroporto de Vigo inclúe outros investimentos, como as actuacións no campo de voos, cuxo obxectivo é dar cumprimento ao real decreto 862/09 que recolle as normas técnicas de deseño e operación de aeródromos de uso público e regula a certificación de aeroportos de competencia do Estado.
A ministra destacou que o edificio terminal do aeroporto de Vigo gañou espazo e calidade, pasando de ocupar 8.700 metros cadrados a 22.000.
No novo
edificio investíronse 48,4 millóns de euros. Na obra realizouse
un axuste que permitiu aforrar en torno a 10 millóns
de euros respecto ao orzamento inicial previsto, manténdose
os altos niveis de calidade e seguridade esixidos.
A obra
de ampliación, que se iniciou en outubro de 2010, realizouse por fases para
manter en todo momento a operatividade do edificio e causar o menor
impacto posible no paso dos pasaxeiros polas instalacións e no traballo
diario de compañías e usuarios da terminal.
As fases 1 e 2, que incluíron actuacións nos
extremos norte e sur do edificio, finalizaron en xullo de 2012, e, unha
vez postas en funcionamento, iniciouse a seguinte fase, que finalizou o
marzo de 2013, e que supuxo a remodelación de parte dos mostradores de
facturación.
A renovación e modernización do Aeroporto de Vigo inclúe outros investimentos, como as actuacións no campo de voos, cuxo obxectivo é dar cumprimento ao real decreto 862/09 que recolle as normas técnicas de deseño e operación de aeródromos de uso público e regula a certificación de aeroportos de competencia do Estado.
Este proxecto inclúe da regularización das RESAS (áreas de seguridade de extremo de pista) en ambos extremos da pista, o que conleva o desprazamento dun extremo e traballos de recheo no outro.
Deu unhas previsións sobre o tráfico de pasaxeiros, cifrando en 700.000 persoas o volume de usuarios que alcanzará a terminal a finais de ano grazas as novas conexións.Recordou que, no primeiro cuatrimestre do ano, pasaron por Peinador uns 195.000 pasaxeiros, ademais de 143 millóns de toneladas de mercancías.
Este verán, segundo indicou a titular de Fomento, o aeroporto servirá de punto de unión con dez destinos diferentes: as principais cidades españolas e europeas, operados por seis compañías aéreas distintas.
Este verán, segundo indicou a titular de Fomento, o aeroporto servirá de punto de unión con dez destinos diferentes: as principais cidades españolas e europeas, operados por seis compañías aéreas distintas.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta