Hoxe Adif Alta Velocidade informa que concluíu a perforación, en fase de avance, do Túnel do Espiño (vía dereita), no tramo comprendido entre a galería de ataque intermedio e a boca este. O tramo perforado ten unha lonxitude aproximada de 4,6 km e completa o percorrido do túnel, cos 3,2 km entre a galería intermedia e a boca oeste que xa foran escavados con anterioridade.
O túnel do Espiño (vía dereita) conta cunha lonxitude de 7.923 m, incluídos os túneles artificiais de 30 e 40 m en cada unha das bocas. O resto (7.853 m) escávase en mina, é dicir, baixo terreo natural. As estruturas en falso túnel das bocas deseñáronse co fin de mellorar a integración da infraestrutura nas abas.
O tubo dereito do túnel bitubo do Espiño (unha vía por cada tubo) ten unha sección libre interior de 52 m2 e nel adoptarase a solución de vía en placa para a plataforma ferroviaria. A sección considera os elementos necesarios para a drenaxe da estrutura e para as instalacións ferroviarias de seguridade.
O tubo esquerdo, de 7.839 m de lonxitude, encóntrase tamén en avanzado estado de execución e está previsto que proximamente conclúa a súa perforación.
O túnel foi escavado seguindo o denominado 'novo método austríaco', con puntos de ataque dende as bocas leste e oeste e tamén dende a galería de ataque intermedio cara a ambos os dous emboquilles.
Durante a primeira fase, de avance, escávase toda a metade superior do túnel (bóveda), para continuar posteriormente coa escavación da metade inferior (fase de esnaquiza).
Nas bocas dos dous tubos sitúanse, entre ambas as dúas vías, zonas de rescate. Ademais, existen galerías de emerxencia de conexión e galerías de servizo entre ambos os dous tubos.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta