O pasado 28 de decembro informaba nunha entrada da aprobación polo Ministerio de Fomento do
Documento para Información Pública para os efectos da Lei do 16 de decembro de
1954, de Expropiación Forzosa, e do artigo 12 da Lei 37/2015, de Estradas, do
Proxecto de Construción: "Variante de Ourense. Tramo: Ligazón de
Eirasvedras coa N-120 na súa p.k. 573,800 - Ligazón de Quintela coa N-120 na
súa p.k. 572,000", na provincia de Ourense.
Dando continuidade ao anunciado hoxe publica unha excelente nova, o Boletín Oficial do Estado, que o
Ministerio de Fomento somete a información pública o proxecto de construción do
tramo Enlace de Eirasvedras coa N-120 Ligazón de Quintela coa N-120, da variante de
Ourense.
O orzamento de licitación estimado ascende a 30,2 millóns de euros.
O orzamento de licitación estimado ascende a 30,2 millóns de euros.
Características Técnicas:
O trazado, de 1,7 km
de lonxitude, ten a súa orixe na ligazón de Eirasvedras, onde existen
actualmente dúas calzadas separadas, baixo o paso superior do ramal da estrada
N-120 que dá acceso a Ourense a través da calzada unidireccional da N-120. As
dúas novas calzadas, da variante que se proxecta, conectan coas existentes da
citada ligazón de maneira que se dá continuidade á N- 120 cara á N-525 e
viceversa.
O tramo finaliza na ligazón de Quintela onde conecta coa N-120.
Ademais, e para dar ao proxecto a condición de obra completa, incluíuse unha
conexión provisional que permite poñer en servizo o tramo, conectándoo coa
N-120 á altura do núcleo de Tarascón, no p.k. 572.
Ao longo do trazado deséñanse 2 ligazóns: a ligazón de
Eirasvedras, situado no comezo do tramo, e a ligazón de Quintela, situado ao final
do mesmo. Proxéctase un viaduto (Viaduto de Quintela), unha ponte (Ponte sobre
o río do Porto), un paso inferior baixo o tronco e outro paso inferior baixo un
dos ramais da ligazón de Quintela que permite o cruzamento deste sobre o
ferrocarril Monforte - Vigo.