Asisto está mañá no Centro Cultural “Marcos
Valcárcel”, a un acto de presentación da “marca de Ourense”, a cargo do presidente
da Deputación de Ourense, Manuel Baltar, que foi
conducido polo xornalista ourensán Marco Rocha e no que tamén participou Silvia
Fraga, directora de Stem Comunicación, deseñadora da campaña.
Manuel Baltar dixo que a “marca Ourense” representa a
razón de ser do noso pobo, “un pobo traballador, creativo e emigrante, que é
máis que un territorio, porque a Ourensanía non ten límites”, e engadiu que o
novo distintivo –que conforma un sorriso coas dúas primeiras letras da palabra
Ourense- “reflicte o que supón construír Ourense en positivo, visualiza de
forma rápida o concepto de Ourensanía, e reflexa a personalidade de todos os
que cremos en Ourense, que cada día somos máis”.
Baltar, quen tivo palabras de agradecemento para Luis
González Tosar, “como pai do concepto Ourensanía”, definiu a Ourense como un
territorio con historia, potencialidades e atractivos singulares, “proba do cal
é o peso que temos acadado en organismo como a FEMP, e Partenalia, a Asociación
Europea de Gobernos Locais Intermedios, e que recentemente foi escenario da
primeira misión comercial avalada polo Goberno dos Estados Unidos”.
“Ourense ten innumerables razóns para sentir orgullo,
e agora temos unha imaxe que nos identifica, un símbolo que é a visualización
da provincia na que cremos, unha provincia de futuro, en positivo, que nos
últimos anos se ten constituído en referente en ámbitos como o da participación
cidadá, a cultura, o deporte, o medio ambiente e a innovación”, concluíu o
presidente provincial.
Pola súa banda, Marco Rocha destacou a importancia “de
ser e sentirmos ourensáns aló onde esteamos, levando con orgullo a lembranza da
terra á que pertencemos”, e Silvia Fraga explicou que o desenvolvemento da
imaxe da “marca Ourense” “tiña xa moito camiño andado pois a Ourensanía é algo
que xa existe, e como creadores de marca o que fixemos foi darlle forma a ese
sentimento”. A creativa comentou que as cores do logotipo (laranxa, azul,
morado, verde e branco) “representan a terra, os ríos a auga e o termalismo de
Ourense, unidos ao símbolo espiritual e de tradición desta provincia e tamén á
natureza e a neve”.
“O importante agora –expresou Silvia Fraga- é que os
cidadáns fagan súa esta imaxe e que co tempo se vaia construíndo e
fortalecendo, porque a estratexia, a creatividade e a visión son os tres
elementos que fan a “marca” dun territorio.
Como reflicte o espazo web no que se resume a nova
imaxe da “marca Ourense” (www.ourensania.gal), a
Ourensanía é unha forma de vivir e de facer dun pobo, o ourensán. O obxectivo
da marca Ourensanía é promover un sentimento de orgullo e pertenza, darlle
visibilidade aos seus principios e converterse nunha ferramenta ao servizo das
diferentes institucións, entidades, empresas e cidadáns.
Con Silvia Fraga, de Stem Comunicación |
Créase, polo tanto, un símbolo a partir do
identificativo ourensán (OU) que evoluciona como unha unión/fusión dos
elementos que representan á Ourensanía e os seus valores. Unha “O” que suxire
un círculo harmonioso no que todos caben, participan, colaboran e cooperan.
Nela, a U representa unha aldaba, un chamador, o elemento nas portas á man de
todos, a ferramenta que expresa a vontade de entrar, e que ao mesmo tempo
adquire a forma da mellor carta de presentación: a dun sorriso (“smiley”) que
evidencia simpatía, amabilidade, benvida, apertura e ledicia.
Parabens por esta feliz iniciativa para que desde hoxe Ourense conte cunha nova imaxe de “marca” que representa a Ourensanía, “un distintivo que pon en valor a identidade dun territorio e das súas xentes, e que convida ao futuro con positividade e optimismo, crendo nas potencialidades e singularidades que ten a nosa provincia”.
Para os representantes políticos un estímulo máis para traballar arreo a prol dos ourensáns no lugar do mundo onde estén.
Recibirá resposta
Para os representantes políticos un estímulo máis para traballar arreo a prol dos ourensáns no lugar do mundo onde estén.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es