Coñecemos hoxe o dato de que as matriculacións de turismos no mes de xullo alcanzaron un total de 107.306 unidades cun crecemento do 4,3% sobre igual mes do ano anterior.
É a mellor marca para un mes de xullo desde o ano 2009.
É a mellor marca para un mes de xullo desde o ano 2009.
O ritmo do mercado segue sendo bo, acumulando nos sete primeiros meses do ano un volume de 730.540 unidades cunha alza do 11%. Con este resultado, o mercado acumula xa cinco meses de maneira consecutiva por encima das 100.000 unidades.
As tres canles acumulan taxas de crecemento nos sete primeiros meses do ano. Especialmente activos están a ser a canle de empresas e de alquiladores. A canle de particulares crece no mes un 5,4% cun volume de 62.767 unidades. No período Xaneiro-Xullo acumula un volume de 363.838 unidades cun crecemento do 8,5%. Pola súa banda, a canle de empresas, rexistra o maior crecemento acumulado, cun total de 190.762 unidades e un crecemento do 13,9%. No mes esta canle rexistra 29.785 matriculacións e unha alza do 3,5%. Por último, a canle alquilador, finaliza o período acumulado cunha alza do 13,2% e un volume de 175.940 unidades. O mes rexistra unha cifra de 14.754 unidades e un crecemento do 1,2%.
En Galicia vendéronse no mes de xullo un total de 3.785 unidades (un 3 % máis que hai un ano) e no período xaneiro-xullo vendéronse 24.217 (un 6,1 % máis que hai un ano)
A xuízo das asociacións ANFAC, FACONAUTO e GANVAM o conxunto dos oito plans PIVE tivo unha incidencia social, económica e fiscal moi importante para o noso país.
En concreto o impacto dos plans PIVE," foi notable sobre as Arcas Públicas ao contribuír con máis de 5.000 millóns de euros ás mesmas. E "o conxunto dos Plans xerou unha actividade económica no noso país superior aos 10.000 millóns de euros ". Por outra parte implicou o achatarramiento de máis de 1,1 millóns de vehículos, substituíndoos por vehículos novos cargados de tecnoloxía e seguridade.
En concreto o impacto dos plans PIVE," foi notable sobre as Arcas Públicas ao contribuír con máis de 5.000 millóns de euros ás mesmas. E "o conxunto dos Plans xerou unha actividade económica no noso país superior aos 10.000 millóns de euros ". Por outra parte implicou o achatarramiento de máis de 1,1 millóns de vehículos, substituíndoos por vehículos novos cargados de tecnoloxía e seguridade.
E teñen razón nesa afirmación. Os Plans PIVE foron un claro exemplo de colaboración público-privada, dinamizando o consumo, reducindo as emisións de 850.000 toneladas de CO2 á atmosfera e cun efecto extraordinario no sector industrial, por unha banda na produción (España é o oitavo produtor mundial de turismos), por outro, permitindo a atracción de novos investimentos e a asignación de novos modelos ás plantas españolas (máis de 22 novos modelos asignados desde o ano 2012).
E destacar o importante efecto tractor do sector de vehículos automóbiles sobre o sector industrial, (sector de compoñentes que supoñen un 75% do total de valor engadido nun vehículo e sectores de materias primas como o aceiro e plásticos), como sobre o sector servizos, como os seguros, talleres, xestorías ou concesionarios, é aínda máis evidente o importante impacto destes Programas sobre o conxunto da economía española.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta