Asisto onte pola noite no Auditorio á Gala de
clausura da XXI edición do Festival de Cine Internacional de Ourense, a
edición número 21 na que se presentaron máis de 73 películas.
O xurado, formado por Miriam Reyes Cárcamo
García, Luís López Carrasco e Manuel Antonio Yáñez Murillo, acordou, despois do
visionado das obras a competición na Competición, outorgar os seguintes
premios:
MELLOR PELÍCULA: COMO ME DÁ A GANA II DE IGNACIO
AGÜERO, por explorar o sentido íntimo e ao mesmo tempo universal da expresión
cinematográfica. Por reivindicar o valor do interrogante e o extravío na
creación e a reflexión ao redor das imaxes.
MELLOR DIRECTOR: GUSTAVO FONTÁN polo LIMOEIRO
REAL, por mergullarnos nunha realidade palpable e á vez alucinada. Polo seu
achegamento sensorial ao duelo e á perda desde unha mirada na que coexisten a
familiaridade e a estrañeza.
MELLORES ACTORES: JUAN LUGO CREBADA E LÚA ACOSTA
POR DÍAS ESTRANOS DE JUAN SEBASTIÁN CREBADA, por encarnar unha película chea de
vitalidade, enerxía, tenrura e conflito.
Por último, este xurado acordou realizar unha
MENCIÓN ESPECIAL a HERMIA & HELENA DE MATÍAS PIÑEIRO, por capturar a
esencia da comedia de Shakespeare nun hábil exercicio de tradución fílmica do
seu espírito lúdico e o seu dinamismo escénico.
Despois da entrega
destes e doutros premios tivo lugar o pase da película Pedro Páramo, unha cinta seleccionada para a ocasión para renderlle
homenaxe ao director de Cartelle ao cumprirse este ano o 50 aniversario da
rodaxe de Carlos Velo sobre o orixinal de Juan Rulfo.
Parabenes ao Concello de Ourense e demáis colaboradores, organizadores e
patrocinadores.
E tamén ao director artístico do Festival, Fran Gayo, pola programación desta edición, con dúas competicións a Sección Oficial -Iberoamericana e Óperas Primas-, e pola deslocalización do OUFF nesta edición, que contou con espazos de proxección en lugares da provincia como Xinzo ou O Carballiño.
E tamén ao director artístico do Festival, Fran Gayo, pola programación desta edición, con dúas competicións a Sección Oficial -Iberoamericana e Óperas Primas-, e pola deslocalización do OUFF nesta edición, que contou con espazos de proxección en lugares da provincia como Xinzo ou O Carballiño.
Recibirá resposta