Viaxo esta mañá no primeiro tren matinal Alvia S-730 que sae ás 5,55 horas de Ourense a Madrid e que esta mañá presenta unha moi alta ocupación, sen dúbida debido á circunstancia de que onte martes 2 de maio foi festivo na capital.
Así comprobo de primeira man que neste convoi todas as butacas contan xa cun enchufe e o revisor infórmame que hai pouco máis dun mes que foron instalados. De modo que aproveito para recargar a batería da tableta coa que escribo esta entrada.
Renfe, atenta ás necesidades dos usuarios, sabia das demandas de enchufes neste tipo de viaxes de longa distancia ( neste caso de catro horas e media) nas que moitos, por razóns de traballo ou de lecer, utilizan ordenadores, tabletas e teléfonos que esixen alimentación de baterías e a única alternativa era ir recargar á cafetería ou mesmo aos servizos.
E reaccionou coa adxudicación en abril de 2016 dun contrato de 1.042.075 € para instalar enchufes en todas as butacas da clase turista e preferente en 42 trens de alta velocidade, dezaseis dos cales corresponden á serie 102 (AVE), catorce á serie 130 (Alvia) e doce á serie 730 (Alvia).
Desde finais do ano pasado Renfe está a instalar progresivamente enchufes nos talleres de Alta Velocidade de Fuencarral e de Málaga. Para a súa instalación aprovéitase calquera revisión de mantemento, xa sexa de confort, mecánica ou eléctrica, para así non prescindir de ningún dos seus trens e, por tanto, que non afecte á circulación.
Fai poucas datas a operadora informaba do proceso de instalación nos Alvia S-730:
Quítase a alimentación da catenaria para que non haxa alta tensión, pero conéctase o tren a unha alimentación auxiliar para que haxa luz no coche.
Aproveito para lembrar que o pasado 29 de marzo preguntei na Comisión de Fomento ao Secretario de Estado, Xullo Gomez Pomar sobre a necesidade da instalación dos enchufes individuais nestes trens e a súa resposta foi que : "hai vehiculos dotados deles no traxecto Madrid-Galicia e está previsto que todos os trens da serie 730 de Madrid-Galicia, dispoñan destes enchufes antes de que alcancemos o fin de ano"
É importante lembrar que o produto Alvia supón case o 95 % de todo o tráfico entre Madrid e Galicia, e se analizamos as cifras dos dous primeiros meses do ano 2017, a tendencia continúa sendo positiva, cun incremento do 5,1 %, o que supón uns 6.000 viaxeiros máis neste período.
Ademais as obras do AVE a Galicia seguen adiante e a previsible entrada en servizo a finais de 2018 do tramo Zamora-Pedralba da Pradería suporá unha reducion adicional duns trinta e cinco minutos nas relacións actuais con Galicia co que o número de usuarios crecerá dunha maneira notable.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta