Onte en Compostela tivo lugar a
presentación da Estratexia de Turismo de Galicia 2020 na
que o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, hoxe a aposta de
Galicia polo “turismo tranquilo, polo slow turismo de máxima calidade” para
seguir batendo récords de visitantes e no que os turistas desfruten sen présas
do patrimonio, da historia, da cultura e da natureza da Comunidade.
“Un destino tranquilo, pensando
para perdurar no tempo, co acento posto na sustentabilidade, ao que non lle
dea vertixe ofrecer novos produtos turísticos e experiencias diferentes a
outros lugares”, dixo, ao que engadiu que para iso, o Goberno galego destinará
máis de 240 millóns de euros nestes catro anos, para consolidar a marca
Galicia, “para que Galicia non sexa unha moda pasaxeira senón un destino
indispensable para a axenda de calquera turista ou viaxeiro”.
Feijóo incidiu tamén na necesidade dun
traballo conxunto co sector “porque non só queremos que os turistas veñan senón
que os turistas volvan”.
Co obxectivo de fidelizar os visitantes
e impulsar a imaxe de Galicia como destino turístico único, Feijóo avanzou a
creación da Tarxeta do turista que suporá importantes descontos e facilidades
para o transporte e avogou por potenciar ao máximo a Ruta Xacobea de cara ao
ano santo 2021, e para dar a coñecer os bens patrimonio da humanidade, os
parques naturais e para consolidarnos tamén como unha referencia termal.
Unha estratexia dinámica e participativa:
Ao longo da súa intervención, o presidente da Xunta
referiuse a esta estratexia como unha folla de ruta transversal, dinámica e
participativa. Unha folla de ruta que contempla Galicia como un todo; que será
revisada de xeito periódico para adaptala á conxuntura de cada momento; que
implicará todo o tecido social; e que foi elaborada en colaboración co Clúster
de Turismo e coas tres universidades galegas, a través de 28 mesas de traballo,
80 entrevistas individuais e 300 enquisas.
Feijóo concluíu facendo fincapé en que
con esta iniciativa Galicia segue mirando cara ao futuro, cuns ambiciosos
obxectivos para 2020: cara aos 6 millóns de turistas; cara aos 2 millóns de
turistas internacionais; cara aos 60 euros de gasto medio por habitación
hoteleira; e cara a un incremento de catro puntos porcentuais na ocupación do
turismo rural.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta