Informaba onte Adif Alta Velocidade que concluíu as obras de construción do subtramo Túnel do Espiño (vía dereita), o que supón un importante avance nas obras de construción do tramo Zamora-Ourense pertencente á LAV Madrid-Galicia.
As obras finalizadas tamén inclúen a metade das galerías de conexión e das galerías de servizo entre ambos os tubos (vía dereita e vía esquerda), así como a execución completa das obras de infraestrutura tales como os movementos de terra, obras de drenaxe e a reposición dos servizos e servidumes afectados.
O subtramo Túnel do Espiño (vía dereita) ten 8,13 km de lonxitude e discorre polos termos municipais de A Gudiña e Vilariño de Conso, na provincia de Ourense.
Entre as infraestruturas incluídas neste subtramo destaca o túnel do Espiño (vía dereita) que ten unha lonxitude de 7.923 m, incluídos os túneles artificiais de 30 e 40 m en cada unha das bocas. O resto (7.853 m) escavouse en mina, é dicir, baixo terreo natural. As estruturas en falso túnel das bocas deseñáronse co fin de mellorar a integración da infraestrutura nas ladeiras.
O túnel ten unha sección libre interior de 52 m2 e foi escavado seguindo o denominado "novo método austriaco", con puntos de ataque desde as bocas este e oeste e tamén desde a galería de ataque intermedio cara a ambos os emboquilles.
Durante a primeira fase, denominada 'de avance', escavouse a metade superior do túnel (bóveda), para continuar posteriormente coa escavación da metade inferior (fase 'de esnaquiza').
Ademais deste túnel, o subtramo Túnel do Espiño (vía dereita) presenta outra estrutura singular: o paso superior da liña de ferrocarril convencional Zamora-A Coruña sobre a plataforma de alta velocidade no Concello de A Gudiña, estrutura de 113 m de lonxitude que xa se atopa executada e en servizo.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta