O Consello de Ministros celebrado hoxe aprobou un Real Decreto polo que se establecen normas complementarias ao Regulamento da Lei de Ordenación dos Transportes Terrestres, Regulamento de 1990, en relación coa explotación das autorizacións de arrendamento de vehículos con condutor.
A través deste Real Decreto impediranse as prácticas especulativas daqueles que solicitasen licenzas de VTC con obxecto unicamente de lucrase coa súa inmediata revenda, sen intención de operalas. Para iso, introdúcese unha disposición que impide a transmisión de autorizacións durante un límite temporal de dous anos desde o seu outorgamento orixinal.
Garantías
Trátase dun conxunto de medidas para mellorar a regulación no sector do aluguer de vehículos con condutor e asegurar, así, a súa convivencia ordenada co do taxi.
A través deste Real Decreto impediranse as prácticas especulativas daqueles que solicitasen licenzas de VTC con obxecto unicamente de lucrase coa súa inmediata revenda, sen intención de operalas. Para iso, introdúcese unha disposición que impide a transmisión de autorizacións durante un límite temporal de dous anos desde o seu outorgamento orixinal.
Rexistro único a nivel estatal
O Real Decreto tamén incluirá a creación dun rexistro único a nivel estatal ao que deberán comunicarse os servizos de VTC con carácter previo á súa realización. Devandito rexistro terá un dobre obxectivo: por unha banda, reforzará as garantías na esixencia da contratación previa do servizo de aluguer de vehículos con condutor, o que evitará que na práctica prodúzanse incumprimentos, facilitando o labor dos servizos de inspección; doutra banda, poderase controlar de maneira eficaz o criterio de habitualidade por parte dos servizos de inspección e control, xa que a normativa vixente permite ás empresas de VTC realizar un máximo do 20 por 100 dos seus servizos (contabilizado trimestralmente) fose do territorio da Comunidades Autónomas que outorgase a correspondente autorización.
Trátase, en definitiva, de garantir que os vehículos con autorización VTC sexan precintratados, evitando a captación de viaxeiros circulando polas vías públicas ou mentres están estacionados nos lugares de concentración e xeración de demanda destes servizos como son os portos, os aeroportos ou as estacións ferroviarias. Tamén permitirá garantir o cumprimento do criterio de habitualidade na prestación de servizos.
Por último, este Real Decreto impón que os vehículos para adscribir a novas autorizacións VTC, aínda que estas fosen obtidas mediante sentenza, deben cumprir os requisitos vixentes neste momento, con independencia dos que estivesen vixentes no momento en que se realizou a solicitude orixinal da correspondente autorización, co fin de garantir unha calidade na prestación destes servizos.
Lembro neste momento a reunión que o 30 de maio mantivemos no Congreso, varios deputados do GPP encabezados por Javier Maroto cunha organización representativa do sector do taxi, FEDETAXI, na que xustamente falamos da necesidade de mellora a regulación para asegurar a competencia leal e transparente ma prestación dos servizos de transporte.
Esperamos que este novo Real Decreto mellore a situación no sector do taxi e no do aluguer de vehículos con condutor dada a relevancia que para a mobilidade cidadá ten o transporte público de viaxeiros.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta
Lembro neste momento a reunión que o 30 de maio mantivemos no Congreso, varios deputados do GPP encabezados por Javier Maroto cunha organización representativa do sector do taxi, FEDETAXI, na que xustamente falamos da necesidade de mellora a regulación para asegurar a competencia leal e transparente ma prestación dos servizos de transporte.
Esperamos que este novo Real Decreto mellore a situación no sector do taxi e no do aluguer de vehículos con condutor dada a relevancia que para a mobilidade cidadá ten o transporte público de viaxeiros.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta