presentación do proxecto da nova estrada que conectará a A-52 co parque empresarial, a través da N-525, que se licitou precisamente hoxe por máis de 21 millóns de euros para iniciar os traballos antes do verán.
Un acto
protagonizado pola conselleira de Infraestruturas e
Vivenda, Ethel Vázquez, xunto o alcalde Manuel Pedro Fernández, o presidente do Parlamento de Galicia, Miguel Santalices,
a delegada territorial da Xunta en Ourense, Marisol Díaz, o director da Axencia
Galega de Infraestruturas, Francisco Menéndez, o vicepresidente da Deputación
Provincial Pablo Pérez e a deputada autonómica Marta Novoa. Estiveron tamen presentes
membros da Asociación de Empresarios do Polígono
de San Cibrao, encabezados polo presidente Elías Mera.
No acto Vázquez
Mourelle explicou que o pasado xoves o Consello da Xunta autorizaba a
contratación da obra e hoxe a Plataforma de contratos públicos de Galicia e o
Diario Oficial da Unión Europea publican a licitación. O prazo para a
presentación de ofertas rematará o vindeiro día 16 de febreiro.
A titular de
Infraestruturas subliñou que se trata dun proxecto pioritario e esencial para
dotar de novas oportunidades ao concello de San Cibrao e ao polígono
empresarial, así como para a promoción económica e industrial de toda a
provincia de Ourense. Neste sentido, concretou que a Xunta sempre apostou por
esta infraestrutura, logrando, primeiramente, os fondos europeos para garantir
a súa execución; e reservando as partidas necesarias nos Orzamentos, con 5,7 M€
no vindeiro ano.
O trazado
elixido é o que mellor responde á necesidade de compatibilizar a menor afección
aos terreos, edificacións e infraestruturas xa existentes, cos requirimentos
técnicos propios dunha vía destas características.
A nova
conexión presenta singularidades como por exemplo, a existencia de 2 carrís,
beiravías e gabia, e que contará cun terceiro carril aproximadamente na metade
da traza. Para salvar o río, construirase un viaduto de máis de medio
quilómetro, con piares de notable altura (entre 20 e 54 metros) e 4 pasos
inferiores e 1 superior para dar continuidade ás vías locais e camiños de
servizo existentes.
Vázquez
Mourelle sinalou que unha vez construída, a nova infraestrutura reducirá o
percorrido de conexión coa A-52 en preto dun 66%, ao pasar de 11 a 4,5 km,
mellorando, ao tempo, a conectividade coa Autovía de Celanova. Isto favorecerá
a mobilidade e os desprazamentos nesta área industrial e redundará nunha maior
competitividade para as empresas alí asentadas.
En canto aos
prazos e ás previsións para a construción desta infraestrutura, a conselleira
indicou que están estimados en 24 meses e que a día de hoxe, están pagados os depósitos previos a todos os
veciños que se viron afectados polas expropiacións.