Informa hoxe Adif Alta Velocidade que concluíu as obras de construción do subtramo Campobecerros- Portocamba, o que supón un novo e importante avance na execución do tramo Zamora-Ourense, pertencente á Liña de Alta Velocidade ( LAV) Madrid-Galicia.
O subtramo Campobecerros- Portocamba ten 4,2 km de lonxitude e discorre polos termos municipais de Castrelo do Val e Laza, na provincia de Ourense.
Entre as
estruturas incluídas neste subtramo destacan os túneles de Portocamba. Na vía dereita, dirección Madrid-Galicia, ten unha lonxitude de 3.688 m, incluídos os túneles artificiais de 53 e 16 m en cada unha das bocas. O resto (3.619 m) escavouse en mina, é dicir, baixo terreo natural.
O túnel
da vía esquerda ten unha lonxitude de 3.753 m, incluídos os túneles artificiais de 115 e 21 m en cada unha das bocas, cun túnel en mina de 3.617 m. As estruturas en falso túnel das bocas deseñáronse co fin de mellorar a integración da infraestrutura nas ladeiras.
Cada tubo ten unha sección libre interior de 52
m2 e foi escavado seguindo o denominado ‘novo método austriaco’ de ‘avance e esnaquiza’ (escavar primeiro o nivel superior do túnel e logo o inferior), con puntos de ataque desde as bocas este e oeste.
As obras finalizadas tamén inclúen dez galerías
de conexión entre ambos os tubos (vía dereita e vía esquerda), así como a
execución completa das obras de infraestrutura como os movementos de terra,
muros, obras de drenaxe e a reposición dos servizos e servidumes afectados.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta