Publica hoxe o BOE que o 7 de febreiro de 2018, o Secretario de Estado de Infraestruturas, Transporte e Vivenda asinou a resolución mediante a cal se aprobou o expediente de Información pública e definitivamente o “Documento técnico de adecuación do proxecto de construción: Variante de Ourense. Tramo: Ligazón de Eirasvedras coa N-120 na súa p. k. 573,800 – Ligazón de Quintela coa N-120 na súa p. k. 572,000”.
A lonxitude da actuación é de 1,7 km e o orzamento de licitación estimado das obras é de 30,2 M€ (IVE incluído).
Características Técnicas
O trazado deste primeiro tramo do variante Norte de Ourense, que se integrará na futura autovía A-56 entre Ourense e Lugo, ten a súa orixe na contorna da actual ligazón de Eirasvedras da Autovía das Rías Baixas (A-52), onde actualmente existen dúas calzadas separadas de dous carrís por sentido na N-120. As dúas calzadas do variante Norte de Ourense proxéctanse conectando coas existentes, dando continuidade aos tráficos da N-120 en ambos os sentidos.
O tramo finaliza na ligazón de Quintela, onde conecta de novo coa N-120 á altura do núcleo de Tarascón ( p. k. 572).
Neste punto, proxectouse unha conexión provisional que permitirá completar este primeiro tramo e poñelo en servizo, con independencia do segundo tramo do variante Norte de Ourense entre Quintela e A Casa. Ao longo do trazado deséñanse 2 novas ligazóns: a ligazón de Eirasvedras e a ligazón de Quintela.
O tramo inclúe como obras singulares, un viaduto sobre a N-120 e a liña ferroviaria Monforte de Lemos – Vigo (Viaduto de Quintela), unha nova ponte sobre o Río do Porto e dous pasos inferiores, un baixo o tronco e outro baixo un dos ramais da ligazón de Quintela, que permitirá o cruzamento deste ramal sobre o ferrocarril Monforte de Lemos– Vigo.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta
O tramo finaliza na ligazón de Quintela, onde conecta de novo coa N-120 á altura do núcleo de Tarascón ( p. k. 572).
Neste punto, proxectouse unha conexión provisional que permitirá completar este primeiro tramo e poñelo en servizo, con independencia do segundo tramo do variante Norte de Ourense entre Quintela e A Casa. Ao longo do trazado deséñanse 2 novas ligazóns: a ligazón de Eirasvedras e a ligazón de Quintela.
O tramo inclúe como obras singulares, un viaduto sobre a N-120 e a liña ferroviaria Monforte de Lemos – Vigo (Viaduto de Quintela), unha nova ponte sobre o Río do Porto e dous pasos inferiores, un baixo o tronco e outro baixo un dos ramais da ligazón de Quintela, que permitirá o cruzamento deste ramal sobre o ferrocarril Monforte de Lemos– Vigo.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta