O pasado 27 de febreiro informaba neste blog que o Consello de Administración de Adif Alta Velocidade aprobara a licitación do contrato de obras de execución do proxecto de construción de remodelación de vías e plataformas na estación de Ourense, co fin de acoller os novos servizos de alta velocidade dá LAV Madrid-Galicia.
E orzamento de licitación deste contrato ascendía a 16.699.296 euros ( IVE incluído) e contaba cun prazo de execución de 12 meses.
Pois ben, onte 25 de xuño coñecemos que o Consello de Administración de Adif AV aprobou a adxudicación do citado contrato á UTE composta por Ferrovial Agromán e Thales España por 13.695.205,9 euros (IVE incluído). As obras adxudicadas cínguense exclusivamente á zona de vías e plataformas, e son independentes do proxecto de estación intermodal deseñado para a terminal ourensá.
O obxectivo do proxecto é a remodelación de vías e plataformas da estación de Ourense para que a explotación actual da terminal sexa compatible coa chegada á mesma de trens de alta velocidade en ancho estándar (1.435 mm).
Principais actuacións en vías e plataformas
- Conversión a ancho estándar das dúas vías mango (vías mortas de curta lonxitude que serven para apartar material rodante durante as manobras) ao lado Zamora, resultantes do corte parcial das vías 1 e 3 actuais.
- Esta actuación permitirá operar composicións simples de ata 200 m de lonxitude, grazas á prolongación da plataforma 2 e ao recrecido e prolongación da plataforma 1.
- Instalación dunha bretelle (aparello de vía en forma de 'X') entre as vías 2 e 4, que permitirá ampliar a súa funcionalidade operando nelas ata tres composicións de 200 m simultaneamente.
- Prolongación da actual plataforma 2 por ambos os extremos ata lograr capacidade para ata 3 composicións simples de 200 m, grazas á nova bretelle instalada.
- Eliminación de vías mango 6, 8, 10A e 12 pola ampliación das plataformas 2 e 3.
Ademais, levarán a cabo outras actuacións en plataformas, paso inferior e marquesiñas, así como outros traballos en materia de electrificación e instalacións de seguridade.
A remodelación de vías e plataformas da estación de Ourense vai ser cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional ( FEDER) a través do P.Ou. Plurirrexional de España 2014-2020, Obxectivo Temático 7: Transporte sustentable.
E orzamento de licitación deste contrato ascendía a 16.699.296 euros ( IVE incluído) e contaba cun prazo de execución de 12 meses.
Pois ben, onte 25 de xuño coñecemos que o Consello de Administración de Adif AV aprobou a adxudicación do citado contrato á UTE composta por Ferrovial Agromán e Thales España por 13.695.205,9 euros (IVE incluído). As obras adxudicadas cínguense exclusivamente á zona de vías e plataformas, e son independentes do proxecto de estación intermodal deseñado para a terminal ourensá.
O obxectivo do proxecto é a remodelación de vías e plataformas da estación de Ourense para que a explotación actual da terminal sexa compatible coa chegada á mesma de trens de alta velocidade en ancho estándar (1.435 mm).
Principais actuacións en vías e plataformas
- Conversión a ancho estándar das dúas vías mango (vías mortas de curta lonxitude que serven para apartar material rodante durante as manobras) ao lado Zamora, resultantes do corte parcial das vías 1 e 3 actuais.
- Esta actuación permitirá operar composicións simples de ata 200 m de lonxitude, grazas á prolongación da plataforma 2 e ao recrecido e prolongación da plataforma 1.
- Instalación dunha bretelle (aparello de vía en forma de 'X') entre as vías 2 e 4, que permitirá ampliar a súa funcionalidade operando nelas ata tres composicións de 200 m simultaneamente.
- Prolongación da actual plataforma 2 por ambos os extremos ata lograr capacidade para ata 3 composicións simples de 200 m, grazas á nova bretelle instalada.
- Eliminación de vías mango 6, 8, 10A e 12 pola ampliación das plataformas 2 e 3.
Ademais, levarán a cabo outras actuacións en plataformas, paso inferior e marquesiñas, así como outros traballos en materia de electrificación e instalacións de seguridade.
A remodelación de vías e plataformas da estación de Ourense vai ser cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional ( FEDER) a través do P.Ou. Plurirrexional de España 2014-2020, Obxectivo Temático 7: Transporte sustentable.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta.