https://www.boe.es/boe/dias/2018/06/11/pdfs/BOE-B-2018-32019.pdf
Lembrar que o pasado 22 de xuño de 2016 o alcalde de Ourense, Jesús Vázquez e a ministra de Fomento, Ana Pastor, asinaban un Protocolo de Colaboración entre o Concello de Ourense e o administrador de Infraestruturas Ferroviarias para o desenvolvemento da permeabilidade da Cidade.
Lembrar que o pasado 22 de xuño de 2016 o alcalde de Ourense, Jesús Vázquez e a ministra de Fomento, Ana Pastor, asinaban un Protocolo de Colaboración entre o Concello de Ourense e o administrador de Infraestruturas Ferroviarias para o desenvolvemento da permeabilidade da Cidade.
No Expoñen terceiro do Protocolo constábase que actualmente na cidade de Ourense concorren:
A liña ferroviaria Zamora- A Coruña que atravesa a cidade, localizándose un paso inferior na rúa Ramón Puga, antiga estrada de Rairo, pk. 244/881 de gálibo e anchura reducida e non está dotado de beirarrúas.
E a liña ferroviaria Monforte-Ourense-Vigo que atravesa a cidade, localizándose un paso superior á mesma no p. k. 48/241 na Rúa Tarascón, no que non se poden cruzar dous vehículos, e non está dotado de beirarrúas.
Tendo en conta esta problemática, ambas as partes, Concello de Ourense e ADIF acordaron que:
O ADIF comprometíase a redactar os proxectos de construción unha vez que recibise do Ministerio de Fomento a achega finalista necesaria para o seu financiamento.
E o Concello de Ourense entregaría a ADIF os estudos previos dos que dispoña cuxo obxecto sexa a definición das obras para executar para cumprir os obxectivos de ampliar o paso inferior da Rúa Ramón Puga para permitir o paso de vehículos lixeiros, dotándoo de beirarrúas. E para ampliar o paso superior de Tarascón, dotándoo de beirarrúa.
Exposto o anterior fago constar que por fin están redactados ambos proxectos. O de Tarascon cómo informaba neste Blog foi sometido a información pública o 6 de xuño, e sobre este novo de Ramón Puga aporto agoro esta información:
Os terreos afectados polo presente proxecto refírense única e exclusivamente ás obras de ampliación do paso inferior do PP. KK. 244/881 da liña férrea Zamora-A Coruña. Devanditos terreos pertencen administrativamente ao municipio de Ourense.
As características das actuacións proxectadas descríbense a continuación:
Actuacións en viario existente
Execución de beirarrúa de 2,0 m de anchura na marxe dereita baixa o paso inferior, e ampliación no resto do viario, vista en sentido de avance da circulación de vehículos. Esta beirarrúa conecta a glorieta, pasa polo actual paso inferior do P. K. 244/881 e chega ata a zona de aparcadoiros da rúa Ramón Puga complementando a beirarrúa existente.
Reordenación do viario existente, que pasa a ser de sentido único, cunha calzada constituída por un carril de 3,5 m de ancho e beiravías exteriores de 0,5 m. Procederase ao borrado das marcas viarias existentes e ao repintado das novas marcas.
Novo viario
Executarase un novo viario de 79,3 m de lonxitude cuxo inicio se localiza na recta da rúa de Ramón Puga, na súa zona oeste antes do seu cruzamento co ferrocarril Zamora-A Coruña.
O trazado, tras un entroncamento en recta de 5 m, presenta unha curva á dereita de radio 200 m ata o P. K. 0+026 do novo eixo proxectado, seguida de contracurva de radio 25 m co seu sobreancho correspondente ata o P. K. 0+052. Continua cun tramo recto na súa zona de cruzamento co ferrocarril Zamora-A Coruña, tramo onde se localiza o novo paso inferior. Finalmente conecta coa glorieta mediante unha curva á dereita entre os PP. KK. 0+071 a 0+079,3 punto final do trazado.
O novo viario é de sentido único e a calzada consta dun único carril de 3,50 m de ancho, dotado de beiravías exteriores de 0,5 m e beirarrúa pola súa marxe dereita (sentido rúa Ramón Puga a glorieta) de 2,0 m de anchura.
O firme do viario estará composto por 10 cm de mestura bituminosa en quente sobre 30 cm de zahorra artificial. A chaira natural será mellorada mediante polo menos 35 cm de chan seleccionado tipo 3.
Para as beirarrúas previuse baldosa tipo segundo concello sobre 10 cm de HNE-15, apoiado sobre 40 cm de zahorra artificial; isto último co obxecto de enrasar coa cota de chaira da calzada.
Na marxe dereita do viario previuse a construción dun muro de formigón armado en L para a contención de leste.
Novo Paso Inferior
A solución proxectada consiste na construción dun marco pechado, que executado nas proximidades do seu emprazamento, trasladarase ata a súa posición definitiva mediante empuxe oleodinámico no sentido transversal á vía.
Remato celebrando que a finalización da redacción destes proxectos, amose unha vez máis os froitos que da unha estreita colaboración entre o Ministerio de Fomento e o Concello de Ourense.
Agradecer a insistencia nesta reivindicación do alcalde Jesús Vázquez, na que intervimos axudando en todo momento os deputados Miguel Viso e que suscrebe.
Agardemos que a partir de agora atopemos nos novos responsables de Adif e do Ministerio de Fomento a mesma colaboración.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta.