O pasado 2 de xaneiro de 2018 Adif licitaba, por importe de 2.845.530,1 euros
(IVE engadido), aa redacción dos proxectos de supresión de 36 pasos a nivel na
liña de ancho convencional Ourense-Monforte-Lugo.
Así
se cumpría o compromiso do Ministerio de Fomento – entonces dirixido por Íñigo
de la Serna - de executar actuacions de mellora do trazado existente entre
Ourense e Lugo.
Da
citada nova facía referencia nunha entrada deste Blog.
Neste sentido lembrar que o pasado 7 de maio de 2018 celebrouse en Lugo unha importante
reunión na que Ministro de Fomento,Íñigo
de la Serna, en presenza do presidente Alberto Núñez Feijóo, da
alcaldesa de Lugo e doutras autoridades presentou as actuacións previstas para
a conexión ferroviaria entre Ourense
e Lugo. Nela falou da situación actual do traxecto que ten 117
km e divídese en dous tramos diferenciados: Ourense-Monforte de Lemos de 46 km
con vía única electrificada e Monforte de Lemos-Lugo de 71 km e vía única sen
electrificar e que inclúe a variante da Pobra de San Xiao. Conta cun amplo
conxunto de estruturas: 73 Pontes, 8 Túneles, 94 Desmontes e 56 Terrapléns. Explicou,
E nesa reunión explicou as actuacións que estaban en desenvolvemento para a
supresión e protección de pasos a nivel.
Pois ben, hoxe coñecemos que oito meses despois Adif informa que adxudicou, por importe global de 1.816.991,53
euros (IVE engadido), distribuidos en 9 lotes e cun prazo de execución de 10
meses, a redacción dos proxectos de supresión dos citados 36 pasos a nivel.
Na súa nota informativa dí que “el trabajo a desarrollar
parte de la necesidad de suprimir los pasos a nivel existentes en este
trayecto, de forma que sea posible una mejora sustancial de los parámetros
tanto de seguridad como de confort y tiempos de viaje.
Las actuaciones a realizar están asociadas a las condiciones
y futuros parámetros de explotación que se plantean para el trayecto
Ourense-Monforte de Lemos-Lugo, establecidos por los estudios desarrollados
para la implantación de la nueva red ferroviaria de Galicia, y tendrán en
cuenta tanto la actual geometría del trazado de la línea como la existencia de
determinados elementos ubicados en el trayecto indicado.
En este contexto, es preciso disponer de los proyectos
constructivos que integren toda la información necesaria para llevar a cabo las
obras de supresión de cada uno de los 36 pasos a nivel ubicados en diferentes
puntos del trayecto Ourense-Monforte-Lugo.
De este modo se cumple el compromiso del Ministerio de
Fomento de ejecutar actuaciones de mejora del trazado existente entre Ourense y
Lugo.
Los trabajos de redacción se han dividido en 9 lotes. Las
empresas adjudicatarias de cada uno de ellos son las siguientes:
- Lote 1 (término municipal de Monforte de Lemos): Andes
Ingenieros Consultores, por importe de 225.796,77 euros.
- Lote 2 (términos municipales de Sober en Lugo y Ourense):
Cemosa, por importe de 206.331,9 euros.
- Lote 4 (término municipal de Sarria): Typsa, por importe de
217.053,43 euros.
- Lote 5 (término municipal de Sarria): Typsa, por importe de
183.481,98 euros.
- Lote 6 (término municipal de Sarria): Fhecor Ingenieros
Consultores, por importe de 221.914 euros.
- Lote 7 (término municipal de Lugo): Incosa, por importe de
213.696,96 euros.
- Lote 8 (término municipal de Lugo): G.O.C., Consultoría e
Ingeniería, por importe de 213.390,69 euros
- Lote 9 (término municipal de Lugo): Saitec, por importe de
194.152,4 euros.”
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