Publica o BOE de
onte o anuncio de licitación de ADIF – Presidencia do Proxecto Construtivo de Electrificación do tramo Guillarei -
Tui.
Comprende a
instalación do sistema completo dunha Liña Nova de Contacto en 3 kV agora
inexistente, desde o triángulo de
Guillarei ata o límite anterior á ponte internacional sobre o río Miño,
fronteira con Portugal.
O tramo forma parte da liña 814 entre Guillarei e
Valença do Minho, ramal da liña 810 Monforte de Lemos-
Vigo.
E comprende a
electrificación da estación de Tui no Pk.
2+700 nas súas vías 1, 2 e 4.
O valor estimado
do contrato é de 1.935.959,45 euros, sen
IVE e de 2.342.510,93 con IVE.
A duración
do contrato, acordo marco ou sistema dinámico de adquisición é de 6 meses.
Salientar que o 27 de xullo deste ano-
como daba conta neste Blog . Infraestruturas de Portugal firmaba o contrato
de electrificación do tramo
da Liña do Miño entre Viana do Castelo e Valença, cun investimento
por valor de cerca de 18 millóns de euros.
Aproveito para lembrar tamén que no Cume Luso-Español de maio de 2012 decidiuse unha mellora progresiva e substancial da relación O Porto-Vigo en dúas fases: inicialmente mediante a súa potenciación como servizo internacional e, nunha segunda fase, a medio prazo, mediante unha actuación sobre a infraestrutura ferroviaria. O traballo ata agora realizado traduciuse nun destacable incremento na demanda de viaxeiros e unha redución no tempo de tempo de viaxe, que se mantivo en 2 h 15´fronte ás 2 h 54 anteriores a pesar da inclusión de tres novas paradas comerciais en Viana do Castelo, Nine e Valença.
Celebro moito esta licitación na parte española que é a expresión da continuidade do traballo realizado anteriormente.
Aproveito para lembrar tamén que no Cume Luso-Español de maio de 2012 decidiuse unha mellora progresiva e substancial da relación O Porto-Vigo en dúas fases: inicialmente mediante a súa potenciación como servizo internacional e, nunha segunda fase, a medio prazo, mediante unha actuación sobre a infraestrutura ferroviaria. O traballo ata agora realizado traduciuse nun destacable incremento na demanda de viaxeiros e unha redución no tempo de tempo de viaxe, que se mantivo en 2 h 15´fronte ás 2 h 54 anteriores a pesar da inclusión de tres novas paradas comerciais en Viana do Castelo, Nine e Valença.
Celebro moito esta licitación na parte española que é a expresión da continuidade do traballo realizado anteriormente.
Recibirá resposta