Informa hoxe na súa web Adif Alta Velocidade que adxudicou cinco contratos de consultoría e asistencia para ou control de obras de superestrutura non tramo Pedralba de la Pradería-Ourense, dá Liña de Alta Velocidad ( LAV) Madrid-Galicia.
Os contratos, por un importe global de 4.027.389,8 euros ( IVE incluído) servirán para proporcionar asistencia ás seguintes actuacións:
- Montaxe de vía entre Pedralba de la Pradería e Campobecerros.
- Montaxe de vía entre Campobecerros e Taboadela e execución de proteccións acústicas non tramo Pedralba-Taboadela.
- Implantación de ancho estándar (1.435 mm) non tramo de rede convencional en servizo Taboadela-Ourense.
- Instalación de liña aérea de contacto e sistemas asociados entre Pedralba e Ourense.
- Construción do cambiador de anchos de Taboadela, montaxe de vía non ramal de conexión entre a liña convencional e a LAV e remodelación dá estación de Taboadela.
Montaxe de vía e proteccións acústicas
A asistencia á montaxe de vía dividiuse en dous contratos: un entre Pedralba de la Pradería e Campobecerros (56,1 km en dobre vía), adxudicado a Typsa por 1.027.926,27 euros ( IVE incluído). Ou segundo, entre Campobecerros e Taboadela (46,5 km en dobre vía), adxudicado a Ayesa por 1.192.938,65 euros.
Este segundo contrato inclúe tamén vos servizos de consultoría e asistencia para a execución de proteccións acústicas non tramo completo Pedralba de la Pradería-Taboadela.
Tramo Taboadela-Ourense
Os servizos de consultoría e asistencia para a implantación de ancho estándar non tramo de rede convencional en servizo Taboadela-Ourense foron adxudicados a Esteyco por 651.364,78 euros ( IVE incluído).
Para facilitar a chegada dá alta velocidade desde Zamora á estación de Ourense, dando continuidade á LAV Madrid-Galicia, é necesaria a implantación de vía en ancho estándar (1.435 mm) sobre ou corredor ferroviario actual entre as estacións de Taboadela e Ourense, nunha lonxitude aproximada de 13 km.
Pola súa banda, a asistencia para as obras de construción do cambiador de anchos de Taboadela, a montaxe de vía non ramal de conexión entre a LAV e a liña convencional non devandito municipio e a remodelación dá zona de vías dá estación de Taboadela foi adxudicada a GPO Enxeñería e Arquitectura por 483.786,03 euros ( IVE incluído).
Esta tripla actuación permitirá a conexión dá LAV Madrid-Galicia, ao final do tramo Ponche Ambía-Taboadela, coa liña convencional Zamora-Ourense, para permitir a continuidade dás novas circulacións de alta velocidade ata esta cidade mentres tramítase e constrúe a denominada Variante Exterior.
Liña área de contacto
Por último, a asistencia para a instalación dá liña aérea de contacto ( catenaria) foi adxudicada a Applus Norcontrol por 671.374,07 euros ( IVE incluído).
A electrificación do tramo Pedralba-Ourense inclúe a plataforma de nova construción entre Pedralba e Taboadela, ou ramal de conexión entre esta e a vía convencional Zamora-Ourense á entrada dá estación de Taboadela ( neste tramo #situar ou cambiador de ancho de Taboadela) e ou traxecto de liña convencional entre a estación de Taboadela e a estación de Ourense.