Exemplo de probas de carga, no viaduto do Ulla |
Os traballos consisten na localización de distintas configuracións de carga sobre as estruturas, co fin de verificar que o comportamento estrutural corresponde co previsto e certificar que a construción se ha levado a cabo de forma satisfactoria.
En total, van efectuar ensaios en 16 viadutos e 54 pasos inferiores. Para a realización das probas de carga ferroviarias utilizaranse locomotoras da serie 319 e tolvas cargadas con balasto. As probas serán tanto estáticas como dinámicas, a distintas velocidades de circulación.
As estruturas máis destacadas que se revisarán nesta fase de probas de carga son:
Viaduto de Ricobayo.
O viaduto de Ricobayo é unha estrutura de 368 m de lonxitude, con catro vans de 70, 93, 155 e 50 m, respectivamente. O taboleiro está formado por unha viga continua de formigón postesado, con canto variable de 5,04 m a 9,94 m. A sección transversal está formada por un caixón central de 6 m de ancho e voladizos de 4 m a ambos os dous lados, ata completar un ancho de 14 m. As pilas son prismáticas, de sección rectangular oca, cunha altura variable de entre 11,4 m e 19,80 m.
Viaduto sobre o río Tera
O viaduto sobre o río Tera ten unha lonxitude total de 645 m, distribuída en 2 vans de 60 m de luz (anchura) e outros 7 vans de 75 m. Esta distribución vén determinada polo salto do río Tera, que se realiza mediante dous puntais que salvan unha anchura de 150 m, equivalente a dous vans tipo de 75 m.
O taboleiro é de sección caixón de formigón pretensado, cun canto constante de 4,40 m, un ancho de laxa inferior de 5,20 m e 14 m de ancho en laxa superior. O taboleiro apoia sobre pilas de formigón de sección rectangular e altura variable de 12 a 42 m.
Recibirá resposta
Recibirá resposta