Adif informaba onte que iniciou os trámites para o estudo e seguimento hidroxeolóxico dos túneles do tramo ferroviario de alta velocidade entre Ourense e Vigo (por Cerdedo).
E aduce que “O estudo e seguimento hidroxeolóxico dos túneles é necesario para completar os traballos de estudo e proxecto do tramo, que se atopan en fase avanzada.
A duración estimada para un estudo hidrogeológico desta características é de 36 meses, cun investimento orzado en 1,8 M€ (IVE incluído). A exhaustividad do estudo inclúe diferentes fases: avaliación, investigación, traballos de campo, planificación, cartografía xeolóxica, sondaxes, ensaios de laboratorio, redes de control e o seguimento hidrogeológico durante polo menos un ciclo hidrolóxico.
Os obxectivos principais do estudo son caracterizar o medio hidroxeolóxico da contorna dos túneles e a súa interacción coa obra prevista, identificar e valorar as afeccións hidroxeolóxicas, expor e valorar medidas correctoras e paliativas, e planificar o seguimento e control da interacción entre as obras e o medio hidroxeolóxico, antes e durante as obras e durante a etapa inicial de servizo.
LAV Ourense-Vigo.
O novo tramo de alta velocidade entre Ourense e Vigo conectará, a través de Cerdedo, o Eixo Atlántico de Alta Velocidade coa LAV Madrid-Galicia (tramo Ourense-Santiago), cunha lonxitude dun 54 km cruzando transversalmente a provincia de Pontevedra.
Este novo tramo liña posibilita a conexión máis directa entre Ourense e Pontevedra / Vigo. A complicada orografía da zona e a premisa de conseguir parámetros propios da alta velocidade obrigan a que máis do 75% da súa lonxitude discorra en túnel e aproximadamente o 10% da súa lonxitude en viaduto.
A realización do estudo hidrogeolóxico permitirá avanzar nos traballos para obter a Declaración de Impacto Ambiental e completar o Estudo Informativo que definirá o trazado finalmente seleccionado."
Recibirá resposta