Estación de Monforte de Lemos |
O importe global
destas licitacións é de 32.741.154,03 euros (IVE incluído).
Informa o Goberno na
súa web que “as actuacións de mellora do tramo Ourense-Monforte-Lugo, nas que
se enmarcan estas licitacións, teñen como obxectivo optimizar as condicións de
explotación do traxecto en aspectos tales como a seguridade, o confort e os
tempos de viaxe.
Os traballos para
realizar están asociados ás condicións e futuros parámetros de explotación en
alta velocidade ferroviaria que se expoñen para o traxecto Ourense-Monforte de
Lemos-Lugo.
O contrato que conta
cun maior importe de licitación, por valor de 17,5 millóns de euros (IVE
incluído), comprende a subministración e transporte de 186.983 travesas monobloque polivalentes (válidas para ancho
ibérico e estándar).
• Lote 1, Ourense-Monforte (79.659
unidades), cun importe de licitación de 7.479.867,77 euros (IVE incluído).
• Lote 2, Monforte-Lugo (107.324
unidades), cun importe de licitación de 10.060.763,28 euros (IVE incluído).
O segundo contrato,
que conta cun importe de licitación de 15,2 millóns de euros (IVE incluído),
contempla a subministración de 15.118 toneladas de carril.
• Lote 1, Ourense-Monforte (6.436
toneladas), cun importe de licitación de 6.469.415,75 euros (IVE incluído).
• Lote 2, Monforte-Lugo (8.682
toneladas) e un importe de licitación de 8.731.107,23 euros (IVE incluído).
Estes contratos de
abastecemento de material de vía súmanse aos licitados recentemente para a
subministración e transporte de balasto,
por 12,46 millóns de euros, e de aparellos de vía, por 8,28 millóns de euros
(IVE incluído en ambos os casos).”
Lembro neste momento como o pasado 7 de maio de 2918 celebrouse
en Lugo unha importante reunión na que o Ministro de Fomento, Íñigo
de la Serna, en presenza do presidente Alberto Núñez Feijóo, da alcaldesa
de Lugo e doutras autoridades presentou as actuacións previstas para a conexión
ferroviaria entre Ourense e Lugo. Así daba conta neste Blog:
Estación de Ourense |
Dito todo o anterior, celebro
este acordo do Consello de Ministros que da continuidade o traballo iniciado na
etapa de goberno do Partido Popular. A renovación da liña de ferrocarril entre Lugo e
Ourense, é unha auténtica necesidade e incidirá na comodidade e na velocidade
dos percorridos, contribuindo ao incremento de viaxeiros e favorecendo a cohesión
territorial da Galicia interior.
Si desexa facer algún comentario poder enviar un correo a celso.delgado@congreso.es
Recibirá resposta