Onte pola tarde achegueime ata a estación de Taboadela para ver os traballos que alí e na súa contorna están a realizarse pola empresa adxudicataria Acciona, por adxudicación de Adif-Alta Velocidade.
Puiden ver unha gran actividade e despregamento de medios humáns e materiais que previsiblemente posibilitarán que o 24 de maio restablézase o servizo ferroviario que está interrompido desde o día 8.
Como é coñecido nas inmediacións da estación de Taboadela producirase a conexión entre a nova plataforma de alta velocidade e a actual liña convencional en servizo, que será electrificada e sobre a que se implantará ancho de vía estándar (1.435 mm).
Os traballos que se acometen na zona durante este corte extraordinario son os seguintes:
- Ampliación de obra de drenaxe transversal existente baixo a liña convencional Zamora-Ourense ( PK 233/740), montando unha batería de 4 tubos de 600 mm de diámetro.
- Lanzamento de vigas prefabricadas para reposición do taboleiro do paso superior existente no PK 234/109.
- Demolición da plataforma entre as actuais vías 1 e 2 da estación de Taboadela.
- Movemento de terras na cabeceira lado Zamora da estación de Taboadela.
- Substitución de balasto e travesas en vías 2, 3, 4, 5 e 7 da estación de Taboadela.
- Finca de perfís metálicos e micropilotes na plataforma da vía convencional para construír un murete guardabalasto entre os PPKK 234/800 e 235/200, na cabeceira lado Ourense da estación de Taboadela.
- Outras actuacións en canalizacións, drenaxes e pequenos movementos de terras.
Traviesas fabricadas por unha empresa radicada en O Carballiño "Luso Galaica de Traviesas S.A." |
Recibirá resposta