Onte coñecemos por medio da
web que Adif adxudicou a execución do
proxecto construtivo de electrificación do tramo Guillarei-Tui, na provincia de Pontevedra. A
electrificación deste tramo, dun 5 km de lonxitude, enmárcase nos acordos
bilaterais entre España e Portugal para a mellora dos servizos ferroviarios
transfronteirizos.
Informan que “o contrato foi
adxudicado a Telice por 1.782.939,22
euros (IVE incluído), conta cun prazo de execución de 6 meses e inclúe as
seguintes actuacións principais:
- Instalación do sistema
completo de liña aérea de contacto formado por
catenaria híbrida transformable.
Esta tipoloxía de catenaria está deseñada,
eléctrica e mecánicamente, para unha explotación inicial a 3 kV c.
c., que permitirá no futuro a transformación a unha electrificación a 25 kv
c.a. A actuación realízase desde o triángulo de Guillarei ata o límite anterior á ponte
internacional sobre o río Miño, que fai fronteira con Portugal.
- Electrificación da
estación de Tui, nas súas vías 1, 2 e 4.
Instalacións de sinalización
e comunicacións
Tamén en fase de
adxudicación atópase o contrato para a adaptación das instalacións de
seguridade afectadas pola electrificación do tramo Guillarei-Tui, así como o seu mantemento
durante 48 meses.
Este contrato, cun orzamento
de licitación de 18,1 M€ (IVE incluído),
inclúe traballos nas instalacións de sinalización do tramo Guillarei-Tui e nos seus tramos lindeiros.
Así, as principais actuacións previstas son as seguintes:
- Substitución dos
actuais enclavamientos eléctricos de
Salvaterra, As Gándaras, Porriño e Louredo- Valos, na liña Monforte-Vigo, por
novos enclavamientos de tecnoloxía
electrónica.
- Modificación dos enclavamientos electrónicos de Guillarei, Tui e Redondela para adaptalos aos
novos bloqueos cos seus colaterais.
- Substitución do bloqueo
descentralizado existente nos tramos Salvaterra- Louredo Valos e
Guillarei-Tui, por un bloqueo centralizado con contadores de eixos.
Tamén se substituirá o actual bloqueo telefónico entre as estacións de Tui e
Valença do Minho (Portugal), por un
bloqueo BAU (Bloqueo Automático en Vía Única) centralizado con contadores de
eixos.
- Instalación de contadores
de eixos en todo o ámbito do proxecto.
- Inclusión no CTC (Centro de Control de Tráfico
Centralizado) de Ourense das novas instalacións.
- Dotación de sinais
luminosos de tecnoloxía LED.
- Sistema ASFA Dixital.
- Novos edificios técnicos
en Porriño.
- Nova rede de cables.
Recibirá resposta