viernes, 19 de julio de 2019

Concluíu a electrificación do tramo entre Nine e Viana do Castelo, o que mellorará o tempo de viaxe entre Porto e Vigo

Salientar a nova de que esta semana Infraestruturas de Portugal (IP) concluíu a obra de Electrificación do tramo entre Nine e Viana do Castelo, na “Linha do Minho”, cun investimento de cerca de 16 millóns de euros.

Numa cerimónia que tivo lugar o dia 15 de xullo na Estación Ferroviária de Viana do Castelo, presidida polo Primeiro Ministro, António Costa foron presentados os traballos executados nesta obra, despois de realizada a viaxe inaugural da entrada en servizo da circulación eléctrica no citado tramo.
Esta intervención comprendeu a electrificación de todo o tramo entre Nine (V. N. Famalicão) e Viana do Castelo, nunha extensión total de 44 quilómetros.
Informa IP que coa conclusión desta obra serán conseguidos un conxunto de obxectivos dos que destacan:
  • Redución do tempo de viaxe como resultado do uso de trens de tracción e a eliminación do  transbordo en Nine.
  •  Aumentar a competitividade da carga ferroviaria ao permitir o movemento de trens de carga de 750 m.
  • Aumento de capacidade de 15 trens de 300 m por día a 20 trens de 750 m.
  • Maiores niveis de seguridade e  confiabilidade como resultado da instalación dun novo sistema de sinalización e telecomunicacións.
  • Maior nivel de seguridade ferroviaria e viaria como resultado da supresión e automatización dos pasos a nivel e a construción de desniveis.
  • Mellora das conexións internacionais do corredor norte-sur (Porto-Vigo).
A conclusión da electrificación desta sección permitirá o uso de material  rodante eléctrico para pasaxeiros e mercadorías, o que se traducirá nunha redución de 300 millóns de toneladas de CO22 para 2046. 

Desta maneira, haberá unha mellora considerable no servizo prestado, o que se traducirá nunha redución dos tempos de viaxe duns 10 minutos en conexións internacionais, 12 minutos en  interrexional e uns seis minutos en rexional.

Tamén será posible implementar servizos de pasaxeiros sen  transbordo entre  Porto e Valença, reforzando a calidade do servizo e reducindo o tempo de viaxe.

Informan IP que a liña Minho forma parte do corredor  Eixo  Atlântico e a finalización do proxecto de modernización é extremadamente importante na conexión da rede ferroviaria nacional a España, é dicir, en relación con Vigo, aumentando a capacidade de exportación de Portugal.

A presente acción é parte da solicitude presentada baixo o alcance de COMPETE 2020, baixo o nome " Linha  do Minho - Modernización da sección de Viana  do Castelo – Valença”, que proporciona o 85% do financiamento comunitario.

http://www.infraestruturasdeportugal.pt/centro-de-imprensa/modernizacao-da-linha-do-minho