Vexo esta mañá o estado das obras de construción do cambiador de ancho de Taboadela e a montaxe de vía no ramal de conexión entre a LAV Madrid-Galicia e a liña convencional Zamora-Ourense, así como os traballos de reordenación da praia de vías na estación de Taboadela, que foron adxudicados en novembro de 2018 por un importe de 5.131.669,87 euros (IVE incluído) á empresa Acciona Construción.
Una solución que permitirá a conexión da LAV Madrid-Galicia, ao final do tramo Ponte Ambía-Taboadela, coa liña convencional Zamora-Ourense, para favorecer a continuidade das circulacións ata esta cidade mentres se tramita e constrúe a denominada Variante Exterior.
Dita solución comprende a execución dun cambiador nas inmediacións da estación de Taboadela (para o que se reutilizarán parte das instalacións do antigo cambiador de Medina del Campo), que permitirá a circulación de trens de ancho variable pola LAV Madrid-Galicia, de forma que a estación de Ourense poderá recibir trens de calquera ancho e seguirá funcionando como nó ferroviario distribuidor cara a todas as liñas de ferrocarril da Comunidade Autónoma de Galicia.
A instalación constará dun foso de 12,4 m x 17 m no que se coloca o cambiador, quedando todo o conxunto no interior dunha nave metálica. A ambos os dous lados do foso dispóñense dous tramos de vía embebida de 9,85 e 9,44 m, respectivamente, e 4 m de anchura. Complétase a instalación con dous fosos de observación situados nos extremos do conxunto.
O cambiador incorpora unha zona para instalacións, situada nunha laxa armada con cinco módulos que albergan os distintos equipamentos.
Recibirá resposta