Esta
infraestrutura, duns 4,5 km, transcorre
polos municipios de Taboadela e San Cibrao, contará 2 carrís de circulación en
todo o percorrido, ao que se suma un terceiro carril en case a metade da traza.
A conselleira indicou que as obras están a avanzar a bo ritmo e a día de
hoxe están a traballar uns 40 operarios e 18 vehículos pesados, aproximándose o
grado de execución actual ao 50%.
Avanzou que a
nova conexión directa do polígono de San Cibrao coa autovía que une Vigo con
Madrid estará en servizo, e á disposición de transportistas e veciños, a
mediados do 2020, incrementando a competitividade e o atractivo do que é a
principal área industrial da provincia de Ourense, cun investimento autonómico
de case 22 millóns de euros.
A conselleira
quixo amosar a pé de obra os avances acadados desde a súa última visita ás
mesma no mes de xaneiro, e referiu os avances considerables dos traballos estes
meses, onde xa se pode ver como se debuxa na paisaxe o viaduto de San Benito,
perfectamente integrado no contorno.
Nesta
infraestrutura, tal e como dixo, están xa feitas as cimentacións e executados
os fustes e capiteis das pilas do viaduto, restando só os estribos e o
taboleiro. A principios de setembro está previsto iniciar a montaxe do
taboleiro mediante o carro lanzavigas.
Tamén está
avanzado o movemento de terras en toda a traza
e os traballos no resto de estruturas, e citou os 4 pasos inferiores que
xa están executados, e no paso superior comezouse a escavación da cimentación
dos estribos.
Esta nova vía,
tal e como subliñou, permitirá unha conexión directa e áxil do parque
empresarial, reducindo en máis do 60% o percorrido actual coa A-52; ademais de
supoñer reforzo da seguridade viaria e mellorar a conectividade con Celanova e
Bande, favorecendo a mobilidade en toda esta zona.
Ethel Vázquez,
lembrou que esta infraestrutura estratéxica e ambiciosa é froito dunha completa
planificación, recollida no Plan sectorial viario de Ourense, demandada e
agardada, coa que desde o departamento que dirixe se está a atender as
necesidades de comunicación deste polígono de San Cibrao e dos veciños da
contorna.
En definitiva,
dixo, aposta da Xunta por mellorar a competitividade do tecido empresarial
galego a través da dotación de infraestruturas viarias modernas, seguras e de
calidade, que favorecen a mobilidade e, con iso, a actividade industrial.
“Traballando para construír a Galicia da vindeira década, unha Galicia máis
innovadora”, concluíu.
Quedo satisfeito dos avances desta obra, que visitei o pasado 4 de marzo e que atenderá as necesidades de comunicación do polígono industrial de San Cibrao e de toda a comarca e que reducirá en máis do 60% o percorrido da conexión actual coa A-52 o que, unido a unha maior velocidade, de ata 100 km/hora, se traducirá tamén nunha aínda maior redución do tempo necesario para percorrelo.
http://www.celsodelgado.gal/2019/03/constatando-o-avance-na-execucion-do.html
Quedo satisfeito dos avances desta obra, que visitei o pasado 4 de marzo e que atenderá as necesidades de comunicación do polígono industrial de San Cibrao e de toda a comarca e que reducirá en máis do 60% o percorrido da conexión actual coa A-52 o que, unido a unha maior velocidade, de ata 100 km/hora, se traducirá tamén nunha aínda maior redución do tempo necesario para percorrelo.
http://www.celsodelgado.gal/2019/03/constatando-o-avance-na-execucion-do.html
Recibirá resposta