Vázquez Mourelle, acompañada pola
delegada territorial da Xunta en Ourense, Marisol Díaz, o alcalde de San Cibrao
das Viñas e os empresarios do polígono, volveu hoxe á contorna do Rego de San
Benito para explicar os progresos no novo viaduto, de 510 metros de lonxitude e 10 pilas, que verá completada esta mesma semana o taboleiro, despedindo o carro lanzavigas que está a colocar o último vano
do viaduto.
Salientou o importante pulo dado nos
últimos meses a esta vía de novo trazado, de 4,5 quilómetros e que atravesa os
termos municipais de Taboadela e San Cibrao, con dous carrís de circulación en
todo o percorrido, ao que se suma un terceiro carril en case a metade da traza.
Concretou que a día de hoxe, o grado
de execución do vial que conectará directamente o parque empresarial coa
autovía que une Vigo e Madrid xa supera o 70%. Están practicamente rematados os
movementos de terras en toda a traza, totalmente finalizados os 4 pasos
inferiores e o paso superior, e están executadas as reposicións de
abastecemento e saneamento nos concellos polos que transcorre a nova estrada.
Indicou que agora resta rematar o
enlace coa A-52, onde se as condicións climatolóxicas o permiten fará posible
restaurar o tráfico proximamente, e iniciar o enlace coa N-525. Despois virán
os traballos da capa de firme, execución de cunetas, sinalización, balizamento,
defensas, peches, e todas as obras complementarias.
Ethel Vázquez incidiu no mantemento
da previsión de rematar esta nova infraestrutura segundo o previsto e poñela a
disposición de transportistas e veciños a mediados do vindeiro ano 2020, tras o
investimento autonómico de case 22 millóns de euros.
Esta estrada
permitirá un novo acceso ao parque empresarial e a súa conexión directa e áxil,
reducindo en máis do 60% o percorrido actual coa A-52; ademais de supoñer un
reforzo da seguridade viaria e unha mellora da conectividade coa autovía de
Celanova, favorecendo así a mobilidade en toda esta zona.
A conselleira lembrou que esta nova
infraestrutura é froito dunha completa planificación, recollida no Plan
sectorial viario de Ourense aprobado no ano 2014, e amosou a súa
importancia para o desenvolvemento deste
polígono industrial, porque incrementará a súa competitividade, pero tamén
suporá novas oportunidades para toda a provincia, e que incrementará o
potencial e o atractivo do que é a principal área industrial da provincia de
Ourense.
Concluíu que se trata dunha forte
aposta da Xunta de Galicia por mellorar a competitividade do tecido empresarial
a través da dotación de infraestruturas viarias modernas, seguras e de
calidade, que favorecen a mobilidade e, con iso, a actividade industrial.