Onte Adif Alta Velocidade aprobou a licitación dos
traballos de tratamento de perfil e
amolado de carril do tramo Pedralba de la Pradería-Ourense, na Liña de
Alta Velocidade ( LAV) Madrid-Galicia. Así o publica o BOE do 3 de febreiro.
Nunha nota de prensa informa que “este tratamento, cun
orzamento de 703.214,44 euros (IVE/IVE incluído), é necesario ante a entrada en
servizo dunha nova vía, unha vez finalizado a súa montaxe.
Consiste na obtención da xeometría requirida polos
carrís para unha rodadura óptima do material circulante, xeometría que non é
posible alcanzar na súa totalidade mediante o proceso de produción do carril en
fábrica.
Como resultado destas operacións conséguese unha
correcta interacción roda-carril, en perfectas condicións de seguridade e
fiabilidade, conseguindo homoxeneizar e mellorar a inclinación transversal e a
continuidade da superficie de rodadura, cos seguintes efectos beneficiosos:
- Minora posibles defectos de fabricación.
- Elimina a capa de material descarburada, conseguindo un carril máis
resistente e atrasando a formación do desgaste
ondulatorio.
- Elimina os danos de montaxe.”
Tramo
Pedralba de la Pradería-Ourense
O tramo pódese dividir en dous segmentos diferenciados:
o 101 km de nova construción entre
Pedralba e Taboadela (Ourense) e a adaptación do trazado existente entre
Taboadela e a cidade de Ourense (16 km).
Do 101 km do tramo
Pedralba-Taboadela, 77,8 km construíronse en dúas plataformas paralelas
independentes. A accidentada orografía do tramo fai que no trazado predominen
túneles e viadutos de grandes dimensións.
Neste sentido, construíronse 31 túneles cunha lonxitude
total de 126 km, sendo o máis longo o túnel de Ou Corno (8,57 km). Ademais, executáronse 34 viadutos
que suman 10,68 km de lonxitude, sendo o máis longo o viaduto de Requejo para
vía dobre, con 1,72 km de lonxitude.
O tramo
Pedralba-Ourense está inmerso nunha intensa actividade construtiva, día
e noite, co obxectivo de cumprir co prazo previsto para a finalización das
obras, con todos os traballos contratados e a pleno rendemento."