O estado de alarma derivado da pandemia do coronavirus ten paralizada ou
demorada algunhas obras públicas da provincia de Ourense.
Non
é polo momento o caso das obras contratadas pola Xunta da estación de autobuses intermodal
do barrio da Ponte, onde xa é visible a
estrutura do novo edificio.
Ao
mesmo tempo, Adif avanza na execución do aparcadoiro subterráneo de 300 prazas
que forma parte da primeira fase do proxecto conxunto da estación intermodal de
Ourense, que se comprometeron a impulsar conxuntamente a Xunta, o Ministerio de
Fomento e o Concello.
A
Xunta ademais de construír e financiar a terminal de autobuses, achega o
financiamento maioritario para o aparcadoiro, que dará servizo ao barrio,
ademais de á estación, de forma que a achega autonómica global ao proxecto da
intermodal de Ourense é de 9 millóns de euros.
Proxecto de
demolición da actual estación de autobuses de Ourense
Informa tamén a Consellería de Infraestruturas e Mobilidade que aprobou onte o proxecto de demolición da actual estación de autobuses de Ourense. Esta actuación que desenvolverá a Consellería de Infraestruturas e Mobilidade suporá un investimento autonómico de 650.000 euros, tendo en conta a necesidade de repoñer servizos afectados.
As obras, para as que o proxecto fixa un prazo de execución de 4 meses,
darán comezo unha vez que se remate a construción da nova estación de autobuses
intermodal que a Xunta está a construír no barrio da Ponte, ao carón da
terminal ferroviaria, e cando se traslade alí a súa actividade.
A actual estación de autobuses foi construída hai máis de 30 anos. Dadas
as súas condicións e tendo en conta o
custo que suporía a súa adecuación a outro uso, así como a inconveniencia de
deixar un edificio destas dimensións desocupado nunha zona urbana, a Xunta
decidiu redactar un proxecto de demolición.
O proxecto ten como obxectivo deixar despexado o solar e permitir
aproveitar este espazo para dotacións de carácter social, neste caso para a
construción dunha residencia de maiores.
Tras a desconexión exterior das acometidas, os traballos comezarán no
interior co desmontado de mobiliario, carpinterías, elementos de fontanería,
instalación eléctrica e o resto de instalacións. Unha vez completado o
desmontado dos distintos elementos, se procederá á demolición de tabiques,
pavimentos e revestimentos. E, co andar baixo e primeiro completamente
baleiros, procederase á demolición e desmonte das cubertas superiores.
Para efectuar esta intervención prevese principalmente o uso de
retroescavadoras e grúas móbiles con acoples especiais de derribo, pero non se
considera necesaria a realización de voaduras nin de microvoaduras.
As obras inclúen o acondicionamento posterior da parcela e a xestión dos
correspondentes residuos xerados pola demolición.