Como teño informado neste blog o pasado 14 de febreiro, os deputados ourensáns do PP Celso Delgado e Ana Vázquez presentamos en decembro de 2019 unha pregunta parlamentaria no Congreso dos Deputados dirixida ao Ministerio de Fomento.
¿Que razóns explican o importante atraso por parte do Ministerio de Fomento
en concluír o proxecto de trazado "Mellora da seguridade viaria na N-120. Implantación de carrís entre os PPKK 548+800 e 564+000?
A resposta do Goberno do 31 de xaneiro de 2020 foi:
“O
proxecto de trazado de "Mellora da seguridade viaria na
N-120. Implantación de carrís entre os PPKK 548+800 e
564+000 atópase en fase de redacción e deberá ser sometido ao trámite de
información pública”
Non conformes con esta reposta pola súa imprecisión, con fecha 26 de febreiro de 2020 novamente preguntamos:
¿En que
data comezou o Ministerio de Transportes, Movilidad e Axenda Urbana a redacción
do proxecto de trazado "Mellora da seguridade viaria na N-120. Implantación de carrís entre os PPKK 548+800 e 564+000”?
A
resposta do Goberno do 26 de marzo de 2020 foi:
“O
proxecto de trazado de "Mellora da seguridade viaria na N-120. Implantación de carrís entre os PPKK 548+800 e
564+000 iniciou a súa redacción en novembro de 2017”
Comentario:
A N-120 entre Ourense e Os Peares, construida nos anos 80, discorre
encaixada entre o leito do río Miño e unha ladeira de notable pendente con
presenza de inestabilidades xeolóxicas e importante manto vexetal con alturas
que nalgúns puntos chegan aos 40 metros. As choivas teñen causado habituais
problemas de desprendementos,
e os conseguintes cortes da circuación parcial o total da estrada para acometer
as reparacións.
No ano 2017 na etapa de Goberno do PP ordenouse a redacción dun proxecto de
trazado destes carrís na N-120 que viñesen a solucionar os problemas que xeran
as liñas contínuas que impiden os adiantamentos durante máis de vinte e dous
quilómetros.
Agora 29 meses despois o Goberno socialista segue sen
rematar a redacción deste necesario proxecto,
e polo tanto non pode dar o seguinte paso de sometelo a información pública.
Demoras que non son atribuibles a crise do Coronavirus COVID-19 que comezou en marzo de 2020.
Demoras que non son atribuibles a crise do Coronavirus COVID-19 que comezou en marzo de 2020.
Esta conducta só ten un calificativo: desidia e desinterés por parte
do MITMA.
Seguiremos reclamando a culminación do proxecto.