O 26 de febreiro de 2019 visitei as obras da nova
estación de alta velocidade de Sanabria (Zamora) inscrita no tramo
Cernadilla-Pedralba de la Pradería do Corredor Norte-Noroeste de alta
velocidade ferroviaria.
Unha estación que
se sitúa na localidade de Otero
de Sanabria, no termo municipal de Palacios de
Sanabria, e cuxo acceso se realizará a través dun novo viario de conexión
coa estrada nacional N-525, que á súa vez enlaza coa autovía das Rías
Baixas (A-52).
Un contrato, por importe ascende a
4.009.940 euros (IVE incluído), que foi adxudicado por Adif alta
Velocidade á UTE COPISA- EASA.
Un proxecto de estación que
comprende as seguintes actuacións: un novo edificio de viaxeiros; a construción dun novo tramo de
160 m de lonxitude que conecte o viario de acceso ao PAET (Posto de
Adiantamento e Estacionamento de Trens) coa urbanización da estación; a urbanización da estación, praza de
acceso e áreas peonís; o aparcadoiro en superficie; a pasarela de conexión entre plataformas,
escaleiras e rampla; as plataformas (soleira, pavimentos e pezas
de bordo); as marquesiñas; e a revexetación de noiros e
restauración do ámbito de actuación.
Así o publicaba no meu Blog.
http://www.celsodelgado.gal/2019/02/viaxei-onte-por-estrada-madrid-e-no.html
Visitei este mesmo lugar o 4 de xaneiro de
2019 como din tamén conta neste blog
http://www.celsodelgado.gal/2019/01/visitando-as-obras-la-lav-galicia.html
Hoxe, viaxando en coche pola autovía A-52
de camiño a Madrid, desvieime ata a ligazón coa
N-525 en Palacios de Sanabria,
para ver o estado das obras desta estación de Otero de Sanabria.
Puiden comprobar que había unha intensa
actividade de operarios que ultimaban actuacións no edificio, na pasarela, nas
plataformas e nos aparcamentos.
Esperamos co maior interese que neste mes
de setembro a AESF autorice que os
trens S-730 do servizo Alvia de Galicia
a Madrid, e viceversa, o novo tramo de Zamora a Pedralba de la Pradería, onde
mediante o cambiador de anchos de Lobeznos as unidades seguirán pola vía
convencional.