A secretaria xeral visitou hoxe a zona da autovía, un día antes de que se
cumpra un mes desde o primeiro derrubamento, acompañada do presidenta
provincial de Lugo, Elena Candia; o novo portavoz de Infraestruturas do Grupo
Popular do Parlamento, José Manuel Balseiro; e membros da nova Comisión de
Infraestruturas, entre eles eu mesmo.
Prado dixo ter a sensación de “decepción” ao observar este viaduto, punto de conexión entre Galicia e Castela e León. “Decepción porque a grandes males teñen que darse grandes remedios, e aquí por agora son inexistentes; porque se obvia a experiencia de Galicia, que coñece o territorio e achegou propostas viables; e porque esta situación se une ao illamento co que Sánchez está sometendo a Galicia coa eliminación das paradas de autobús e o atraso da chegada dos trens Avril”, subliñou.
Así mesmo, incidiu en que “se está minguando a competitividade de Galicia de forma substancial”, tendo en conta que o transporte eólico cara ao porto de Ferrol leva un ano sufrindo as obras do viaduto e agora está nunha “situación de absoluta emerxencia”. “Hai 4.000 empregos pendentes dun fío por non tomar medidas e existe a ameaza da deslocalización das multinacionais. E o resto do transporte está a sufrir tamén as consecuencias”, sinala.
A “decepción” do PPdeG tamén se estende a que este viaduto é “unha das principais vías de entrada a Galicia”, que agora se atopa nun Ano Xacobeo, de moito turismo e moitos visitantes.
“Necesitamos transparencia, información, solucións a curto prazo e solucións a longo prazo”, apuntou a secretaria xeral, que cre que despois dun mes, “Galicia está igual que no minuto 1”, sen coñecer as causas do colapso e sen alternativas para facilitar a mobilidade.