O contrato comprenden a execución das obras de plataforma (infraestrutura) do tramo, incluída a capa inferior de balasto, sendo obxecto doutros contratos posteriores a superestrutura (vía) e o resto das instalacións ferroviarias (electrificación, sinalización, comunicacións, etcétera).
Vin cómo avanzan os piares do gran viaduto que parte da saída do túnel de Rante e que salvan a estrada N-525, os viais de acceso ao polígono Barreiros e o rio Barbaña. E tamén as estruturas singulares doutros viadutos de moita menor entidade.
TRAMO TÚNEL DE RANTE-CONEXIÓN SEIXALBO (2,26 km)
Este tramo discorre polos termos municipais de San Cibrao das Viñas e Ourense e soluciona o paso da Liña de Alta Velocidade Madrid-Galicia pola zona periurbana da poboación de Seixalbo, aproveitando para iso o actual corredor ferroviario da liña Zamora-Ourense, dispoñendo a nova plataforma en paralelo á existente, na medida do posible, co fin de minimizar as necesidades de ocupación e a afección á contorna.
Xusto ao comezo do tramo executarase un viaduto de 356 m de lonxitude para salvar o cruzamento coa estrada N-525 e o río Barbaña.
A nova plataforma discorre por encima do túnel de Aspera (153,9 m de lonxitude), da liña convencional Zamora-Ourense.
Para evitar afeccións efectuarase unha solución de reforzo por encima do devandito túnel sen afectar á súa sección.
Un viaduto de tres vans, cunha lonxitude total de 54 m, servirá para salvar a estrada Ou-105 e a reposición do Camiño de Santiago/Vía da Prata. Outro viaduto, neste caso dun só van de 30 m, solucionará o cruzamento a distinto nivel coa futura estrada Bemposta– N525, actualmente en fase de proxecto.
O tramo conclúe uns 100 m antes do túnel de Curruxeiras existente na vía Zamora-Ourense. Os traballos incluirán ademais a construción dun paso inferior de camiño e outras obras menores, así como as reposicións de servidume e servizos afectados.